Forumet har uppdaterats

Forumet och standardstilen har precis uppdaterats till senaste version.
Förhoppningen är att det rättat en del buggar och kanske snabbat upp något.
Det har även tillkommit en del ny funktionalitet, vissa saker har jag för tillfället valt att inte slå på så skillnaderna bör vara mycket små.
En ny funktionalitet är möjlighet att skapa en säkrare inloggning (2-stegs). Behovet för detta är nog vanligen inte så stort och det kan göra inloggningen aningens krångligare, om det ändå verkar intressant hittar du funktionaliteten under din profil. (Jag håller precis på att översätta detta till svenska.)

Som vanligt vid uppdateringar vill jag gärna höra om något ändrats till det bättre, eller det sämre. Finns det några nya eller gamla buggar eller är det något som inte är översatt till svenska eller ser konstigt ut?
 
Att inläggen nu är "signerade" med vem som skrev det när ser för mig helmysko ut, och stör läsflytet... O_o
Tack för påpekandet, hade missat detta, ser ut som lite kod jag plockade bort tidigare ramlat tillbaka med den nya versionen av stilen, skall försöka ordna det under dagen.
 
Jag har plötsligt fått problem med att logga in. Loggar in men är utloggad så fort jag laddar en sida. Ger sig efter 3-5 inloggningar.
 
Har pressat 1500 småbalar halm idag så jag har tyvärr inte hunnit fixa detta ännu.
Från början låg den information ni nu ser längst ned i inläggen, jag valde dock att flytta den upp till höger och ta bort användarnamnet. Vad som hänt är att informationen efter uppdateringen nu finns på båda ställena.
 
Har pressat 1500 småbalar halm idag så jag har tyvärr inte hunnit fixa detta ännu.
Från början låg den information ni nu ser längst ned i inläggen, jag valde dock att flytta den upp till höger och ta bort användarnamnet. Vad som hänt är att informationen efter uppdateringen nu finns på båda ställena.
Nu tror jag detta skall vara ordnat.
 
Tack för påpekandet, hade missat detta, ser ut som lite kod jag plockade bort tidigare ramlat tillbaka med den nya versionen av stilen, skall försöka ordna det under dagen.
Det enda som var bra med det dubbla var att inlläggsnr syntes även på telefonen ( vilket det inte gör nu, och inte heller gjorde innan uppdateringen)
 
Jag verkar inte få notiser längre? Såg att en användare taggat mig men jag hade inte fått en notis om det och när jag tryckte på notiser så fanns det ingen notis där?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har precis genomfört en större uppdatering av forumet och har valt att släppa in er innan allt egentligen är färdigt. Min tanke är...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 147
Senast: Silver Girl
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag kommer snart genomföra en uppdatering av forumet till senaste version, det handlar om rättningar av lite buggar, det skulle nästan...
Svar
18
· Visningar
1 633
Senast: Efwa
·
Bukefalos Jag kommer under dagen genomföra en uppdatering av forumet till senaste version av programvaran. Det handlar framförallt om ett antal...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 715
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp