Forumuppdatering

Bland de små ändringar jag petat i de senaste dagarna har jag nu lagt in knappen för att Radera utkast även på små skärmar. Återkom gärna om hur det fungerar.
 
Jag har funderingar på att alltid visa "hamburgermenyn" som syns på mobiler så att alla kan använda den sidomenyn oavsett skärmstorlek, några åsikter om detta?
 
Jag sällar mig till skaran som saknar bevakatknappen i menyn längst upp. Har försökt använda filtrerafunktionen under "Nytt", men den inställningen sparas inte, utan måste väljas varje gång.
 
Är det ”hus” ”hjärta” ”gubbe” du menar här? Jag tycker i ärlighetens namn att det ser rätt fånigt ut :o
Jo, här handlade det om att välja de minst dåliga av ett begränsat antal ikoner. Ett alternativ skulle kunna vara att använda bokstaven H (för Hästar) och Ö (för Övrigt) i stället, men jag är inte säker på att det är bättre?
 
Har det här problemet med att det låser sig uppträtt oftare de senaste dagarna eller har det varit lika i veckor sedan uppdateringen?

Jag har inte upplevt det själv senaste dagarna. Jag har dock upplevt att det gått extremt långsamt ibland när många är inne på sidan. Men jag antar att det inte är samma problem?

Jag är lite besviken på de som har hand om min server då de kommunicerar dåligt med mig för närvarande. Så de uppdateringar jag bett om har inte har skett ännu.
Det har varit lite till och från. Vissa dagar ingenting nästa fler gånger så jag har svårt att säga hur det fördelat sig.
 
Jo, här handlade det om att välja de minst dåliga av ett begränsat antal ikoner. Ett alternativ skulle kunna vara att använda bokstaven H (för Hästar) och Ö (för Övrigt) i stället, men jag är inte säker på att det är bättre?
Måste det finnas ikoner öht så duger de, jag ser bara inte poängen med dem ;) Sätskilt när du tagit bort en ikon från menyn för att det var ”ont om plats”...
 
Om du tittar på en mobil med ca 410-530 i upplösning, kommer du se vad de är bra för.

Och visst platsmässigt skulle jag kunna visa en bevakat ikon på datorer och annat med större skärmar för att sedan ta bort den helt från mobiler, men jag anser att det kan räcka med en ikon för nya inlägg oavsett om det är bevakade, trådar man skrivit i, obesvarade eller bara med olästa inlägg.

Framförallt när man själv kan välja och spara standardinställning för vad knappen skall visa.
 
  1. Klicka på Nytt-knappen.
  2. Klicka på Filtrering.
  3. Kryssa för Bevakat innehåll.
  4. Välj om du bara vill ha olästa bevakade trådar genom att även se till att Olästa trådar är ikryssad.
  5. Kryssa för Spara som standard.
  6. Klicka på Filtrera.

Nu är Nytt-knappen omvandlad till en Bevakat-knapp.
När du klickar på Nytt-knappen får du nu upp det du tidigare fick upp under Bevakat-knappen.


VAR hittar jag dessa knappar ? ? ?

Ser inte heller dom där hus gumma/gubbe som pratas om flera sidor framåt ? ? ?
 
VAR hittar jag dessa knappar ? ? ?

Ser inte heller dom där hus gumma/gubbe som pratas om flera sidor framåt ? ? ?


9D7865B2-3052-4FFA-8E0C-27E207A1F852.png

Uppe till vänster:)
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
5 993
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
3 972
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp