Forumuppdatering

Jag har en Huawei P8 lite

Inte haft problem innan med att ikonerna inte synts...
Jag tror att den använder upplösningen 360, vilket gör att du kan använda den så kallade hamburgermenyn.
Att det ser annorlunda ut jämfört med tidigare beror på den stora forumuppdateringen. Återkom om jag missuppfattat något.
 
Jag har arbetat en hel del med menyerna bland annat för att de skall fungera ner till mobiler med låg upplösning.
Hamburger-menyn är nu även synlig i alla upplösningar.
 
Jag tror att det skall fungera som tidigare.
Moderatorerna kan möjligen se det, då de kan se nästan allt.
Men en vanlig användare får upp något liknande:
Hoppsan! Det uppstod lite problem.

Denna medlem begränsar vem som kan se hela profilen.
 
Jag tror att det skall fungera som tidigare.
Moderatorerna kan möjligen se det, då de kan se nästan allt.
Men en vanlig användare får upp något liknande:
Hoppsan! Det uppstod lite problem.

Denna medlem begränsar vem som kan se hela profilen.
Jag menar när man håller pilen över avataren står det "online nu!" och om man klickar på användarnamnet kommer viss info upp utan att man går in på profilen.
 
Jag menar när man håller pilen över avataren står det "online nu!" och om man klickar på användarnamnet kommer viss info upp utan att man går in på profilen.
Jag är 99% säker på att det inte syns att du är online, dock syns det för dig själv och moderatorerna.

I den förra versionen tror jag man fick upp viss information om användaren, hur det görs är ändrat i den nya versionen och här får man nu upp lite mer info, tror jag. Dock göms en del av det som visas hos användare med öppna profiler.
 
Nu under kvällen har forumet varit väldigt trögt för mig vilket det inte har innan. iPhone SE och safari. Har relativt liten skärm på telefonen och tyckte det blev plottrigt nu mer symbolerna. Annars tycker jag att jag börjar vänja mig vid det nya :) det jag saknar fortfarande är bevakat-knappen. Jag använde både den och nytt-knappen ofta så hur jag än har standardinställningarna nu blir det extra klick.
 

Bifogade filer

  • C0E40C17-A009-4157-B1D7-86BC839C2425.png
    C0E40C17-A009-4157-B1D7-86BC839C2425.png
    61,1 KB · Visningar: 27
I morse med nya ”hamburgermenyerna” som @Gunnar kommenterat (har en iPhone SE) så var buke öht inte anpassat så att man från mobilen fick med hela forumet /menyer/storleksframe osv.

Orkade inte kommentera och hade inte tid utan räknade med att andra skulle reflektera.

Nu ikväll ser allt ut som vanligt igen och fungerar ypperligt .
 
I morgon förmiddag är det tänkt att de som har hand om min server skall uppdatera ett antal saker på den.
Förhoppningsvis går det bra och snabbt. Under tiden kommer tyvärr sidan inte vara nåbar.
 
Jag tror att den använder upplösningen 360, vilket gör att du kan använda den så kallade hamburgermenyn.
Att det ser annorlunda ut jämfört med tidigare beror på den stora forumuppdateringen. Återkom om jag missuppfattat något.


Tusen tack @Gunnar NU ser jag alla gubbar och gummor 💖💝🤗
 
I morgon förmiddag är det tänkt att de som har hand om min server skall uppdatera ett antal saker på den.
Förhoppningsvis går det bra och snabbt. Under tiden kommer tyvärr sidan inte vara nåbar.
Uppdateringen är klar sedan några timmar tillbaka, nu är även sökindexkörningen klar. Så nu bör allt fungera som förut eller förhoppningsvis bättre.
 
Alltså, jag ser ingenting höll jag på att skriva. Den där gröna testen där det står allmänt, hem o hobby barn hund mm är så blek så blek. Jag får kisa, jag är gammal och skumögd. Jag ser fan ingenting längre ursäkta att jag svär. Jag ser dock texten som jag skriver nu helt ok.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 494
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
5 997
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
3 998
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp