Förvaring i min köksö?

bettysmatte

Trådstartare
Letar lite inspiration till inte alltför dyr, men snygg, förvaring i min nya köksö. Köksön har två metallhyllor, men inga dörrar eller liknande. Jag upplever att det lätt blir dammigt.... Har funderat på tygdraperi - det hade nog kunnat vara riktigt snyggt - men köksön är i sådana fall ändå öppen på kortsidorna. Tror att någon sorts lådor kanske är bättre? Tips :) ?
 
Letar lite inspiration till inte alltför dyr, men snygg, förvaring i min nya köksö. Köksön har två metallhyllor, men inga dörrar eller liknande. Jag upplever att det lätt blir dammigt.... Har funderat på tygdraperi - det hade nog kunnat vara riktigt snyggt - men köksön är i sådana fall ändå öppen på kortsidorna. Tror att någon sorts lådor kanske är bättre? Tips :) ?
Är det något som hindrar att sätta tyg på sidorna också?
Om du skulle tycka det såg ok ut alltså.
 
Är det något som hindrar att sätta tyg på sidorna också?
Om du skulle tycka det såg ok ut alltså.
Nä, det skulle förmodligen funka.... Undrar om det håller hyllorna dammfria, i så fall är det absolut ett alternativ att fundera på.... Möjligt att tyget gör att den redan stora köksön - i det lilla, lilla köket - ser ut som en stor bäddad säng... :D
 
Letar lite inspiration till inte alltför dyr, men snygg, förvaring i min nya köksö. Köksön har två metallhyllor, men inga dörrar eller liknande. Jag upplever att det lätt blir dammigt.... Har funderat på tygdraperi - det hade nog kunnat vara riktigt snyggt - men köksön är i sådana fall ändå öppen på kortsidorna. Tror att någon sorts lådor kanske är bättre? Tips :) ?

Någon typ av förvaringslåda med lock t.ex. Samla från IKEA med lock och insats? Det beror ju lite på vad du vill förvara där förstås i storlek. Nedan är exempel finns också mindre lådor och insatser.

Låda:

samla-lada-vit__0548335_PE657085_S4.JPG


Insats:

samla-insats-for-lada-l-vit__0493271_PE625949_S4.JPG
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 433
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 147
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 485
Senast: Mabuse
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 490
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp