Fösta ridlektionen!

@Wendy1000 hur går det för dig har du hunnit rida fler gånger?
Ja för två veckor sedan så red jag värdens snällaste häst!:love: Men han var även super långsam och man behövde använda skänkarna super mycket och spö ibland, men han var så otroligt snäll, så aaaaa. Han var en mycket står häst (enligt mig) vit,grå och hette Capital:) Nu var jag då i gruppen jag ska vara med i hela terminen och pratade då lite mera med dom i gruppen och alla var mycket trevliga :) och vi är bara 4 st i gruppen! Så det blir nästan som en privat lektion för samma pris som för en lektion med 10 elever! Och vi var dessutom helt ensamma då vi har lektion sent (det var en shettis där också i andra sidan ridhuset dock;)). Sen förr söndagen så var jag mycket sjuk och kunde inte gå tyvärr (jag blev helt förkrossad när mina föräldrar sa att jag inte fick gå) men det var nog rett bra...Men på söndag ska jag dit igen och har längtat ihjäl mig nu i 2 veckor så ser super mycket fram emot det :D Och då ska jag ta kort på Capital och lägga upp :love:
 
Ja för två veckor sedan så red jag värdens snällaste häst!:love: Men han var även super långsam och man behövde använda skänkarna super mycket och spö ibland, men han var så otroligt snäll, så aaaaa. Han var en mycket står häst (enligt mig) vit,grå och hette Capital:) Nu var jag då i gruppen jag ska vara med i hela terminen och pratade då lite mera med dom i gruppen och alla var mycket trevliga :) och vi är bara 4 st i gruppen! Så det blir nästan som en privat lektion för samma pris som för en lektion med 10 elever! Och vi var dessutom helt ensamma då vi har lektion sent (det var en shettis där också i andra sidan ridhuset dock;)). Sen förr söndagen så var jag mycket sjuk och kunde inte gå tyvärr (jag blev helt förkrossad när mina föräldrar sa att jag inte fick gå) men det var nog rett bra...Men på söndag ska jag dit igen och har längtat ihjäl mig nu i 2 veckor så ser super mycket fram emot det :D Och då ska jag ta kort på Capital och lägga upp :love:

Åh vilken lyx att bara vara 4 st! :up:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 709
Senast: Sootie
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 598
Senast: ako
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 161
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 554
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp