Fotografiskas höstsalong

Paddington

Trådstartare
Funderar på att skicka in några bilder till Fotografiskas höstsalong och hoppas på turen att få komma med :)
Någon annan som tänker skicka in bilder eller som kanske gjort det tidigare och även kommit med?

Jag har stupat på frågan "storlek på verket" och jag har ingen aning om vilken är det vanliga storleken att förstora upp bilderna till på Höstsalongen, någon som vet?
 
Funderar på att skicka in några bilder till Fotografiskas höstsalong och hoppas på turen att få komma med :)
Någon annan som tänker skicka in bilder eller som kanske gjort det tidigare och även kommit med?

Jag har stupat på frågan "storlek på verket" och jag har ingen aning om vilken är det vanliga storleken att förstora upp bilderna till på Höstsalongen, någon som vet?

Jag har ingen som helst aning, men jag gjorde det lätt för mig och bildgooglade helt enkelt. Det ser ut som att "vanliga storleken" varierar från ungefär A4 till A1 (väldigt ungefärliga mått, natch ;)). Tanken är kanske att man ska ange vad man anser ens bild passar i för storlek? "Helt enkelt". :p
 
Tack @Monstermom, jag gjorde det helt enkelt för svårt för mig när jag googlade :D
Bilderna jag tänker skicka in passar ju i de flesta format från vykortsstorlek å uppåt men jag vill ju gärna att de ska synas om någon av de kommer med ;)

Tror det får blir A3 lite så där lagom storlek :p
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 696
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 816
Senast: Migo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 613
Senast: Jeps
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 442
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp