Status
Stängd för vidare inlägg.
P1010686.JPG
 
Haha, I wish! :D Nej, med min kompaktkamera.

OM jag någonsin lägger ut pengar på en riktig kamera blir det nog att köpa tillmakro däremot. Det finns så många fantastiska små saker överallt! :heart
Aha, sådana macro bilder med sådan kamera känner jag så väl igen.

Ska också försöka köpa ett macro objektiv någon dag, men när vet jag ej. :p
 
@Mirre Det verkar verkligen så! Jag följer alldeles för många fotografigrupper på FB där det fotas insekter! :heart

@RedHyuuga Hehe, den dagen! Jag har tillräckligt många dyra hobbies som det är och foto verkar Verkligen kunna skena iväg.
 
Tack @Killaloe :):o
Jag är mest häpen att alla går förbi alla små pryttlar.
Skrämde livet av en cyklist häromdagen.... han föll omkull, för ena hunden var lös och jag låg i buskarna. Han trodde att han hittat en död person.
"Nope, ehum, just taking pictures of the ground, and stuff...Sorry?"

((Och det blev visst dubbelskick av min lila knopp tidigare! Förlåt för det också! :D))
 
Tack @Killaloe :):o
Jag är mest häpen att alla går förbi alla små pryttlar.
Skrämde livet av en cyklist häromdagen.... han föll omkull, för ena hunden var lös och jag låg i buskarna. Han trodde att han hittat en död person.
"Nope, ehum, just taking pictures of the ground, and stuff...Sorry?"

((Och det blev visst dubbelskick av min lila knopp tidigare! Förlåt för det också! :D))
Haha jag lever med en macro-nörd så vet precis hur det kan vara. Det är inte ofta våra promenader blir som vi tänkt, utan oftast så innebär en promenad triljoners stop, lite avstickare och ett allmänt långsamt tempo :o
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Är bara tvungen. :D Var ute på promenad med två fotonördskompisar. Vi gick och pratade och så helt plötsligt inser jag att jag pratar för mig själv. Vänder mig om och hittar detta.... De hade sett en söt liten larv och bara dykt ner med sina kameror. :p
 

Bifogade filer

  • 20170916_150112.jpg
    20170916_150112.jpg
    381 KB · Visningar: 58
Är bara tvungen. :D Var ute på promenad med två fotonördskompisar. Vi gick och pratade och så helt plötsligt inser jag att jag pratar för mig själv. Vänder mig om och hittar detta.... De hade sett en söt liten larv och bara dykt ner med sina kameror. :p

Haha, men JAA! :love:
 
Haha jag lever med en macro-nörd så vet precis hur det kan vara. Det är inte ofta våra promenader blir som vi tänkt, utan oftast så innebär en promenad triljoners stop, lite avstickare och ett allmänt långsamt tempo :o

Det är sådant som gör att våfflorna härhemma alltid får tretimmarspromenader. :D De klagar i och för sig inte, så länge vi inte blir kvar på bron och spanar efter fisk, typ. Lagom kul.
 
Är bara tvungen. :D Var ute på promenad med två fotonördskompisar. Vi gick och pratade och så helt plötsligt inser jag att jag pratar för mig själv. Vänder mig om och hittar detta.... De hade sett en söt liten larv och bara dykt ner med sina kameror. :p
Så ser alla mina och sambons promenader ut också! :angel: :D
 
@Mirre Det verkar verkligen så! Jag följer alldeles för många fotografigrupper på FB där det fotas insekter! :heart

@RedHyuuga Hehe, den dagen! Jag har tillräckligt många dyra hobbies som det är och foto verkar Verkligen kunna skena iväg.
Ja, det har verkligen en tendens att skena i väg i pris, vilket är lite synd. I alla fall för oss hobbyfotografer, men men en dag så. :D
 
Är bara tvungen. :D Var ute på promenad med två fotonördskompisar. Vi gick och pratade och så helt plötsligt inser jag att jag pratar för mig själv. Vänder mig om och hittar detta.... De hade sett en söt liten larv och bara dykt ner med sina kameror. :p
Alltså det där hade så kunnat vara jag. :rofl::rofl::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 778
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 335
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 357
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp