Fråga biljett falsterbo

ifuh

Trådstartare
Hej! En fråga om det är någon som vet
Min kompis har vunnit entrébiljetter till Falsterbo horse show, som kan nyttjas vilken dag man vill, men då vi är sugna på att även se de högre klasserna i hoppningen och först kan komma iväg sista helgen när det krävs läktarplats undrar jag om biljetterna vi fått går att nyttja? Tänker eftersom entréavgiften även ingår i biljetterna för läktarplats... Kan man få prisavdrag om entrébiljett redan finns?
Typ samma scenarie som att man har gått halva dagen inne på falsterboområdet och kommer på att man vill se lite från läktaren, måste man betala entréavgift igen iom läktarbiljetten då?
Hoppas ni förstår vad jag menar
 
Hej! En fråga om det är någon som vet
Min kompis har vunnit entrébiljetter till Falsterbo horse show, som kan nyttjas vilken dag man vill, men då vi är sugna på att även se de högre klasserna i hoppningen och först kan komma iväg sista helgen när det krävs läktarplats undrar jag om biljetterna vi fått går att nyttja? Tänker eftersom entréavgiften även ingår i biljetterna för läktarplats... Kan man få prisavdrag om entrébiljett redan finns?
Typ samma scenarie som att man har gått halva dagen inne på falsterboområdet och kommer på att man vill se lite från läktaren, måste man betala entréavgift igen iom läktarbiljetten då?
Hoppas ni förstår vad jag menar
Bäst är väl att ringa dem och höra om/hur det går att lösa.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 942
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: Skjøldur
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 120
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
5 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp