Bukefalos 28 år!

Frågor om inköpsställe på "dressyr" ?

A

ajs1

Flummig rubrik, men hoppas ni fattar snart ;)
Är ju ganska ny på buke och skriver inte så mkt, men såg för ett tag sen en bild på en "grej" ngn köpt på dressyrsnackis, gillade "grejen" och googlade för att hitta inköpsställe. Hittade ingen köpsida i Sverige och frågade på forumet var den kom ifrån, vet att det inte är ok med direktreklam men har ju sett massor med liknande frågor och svar brukar ges i kod ( ex h**k*) eller så kan man få svar via pm. Inlägget (frågan) togs bort omgående och jag tänkte, jaja så fick man tydligen inte göra, inte mer med det. När jag nu läser idag så frågar ngn om en annan grej och får svar, kodat, och även moderatorn ger svar på frågan.
Jag skulle gärna vilja veta vad det var i min fråga som inte var okey, så jag kan fråga på rätt sätt om jag vill fråga ngt mer nån gång, jag fick inget pm eller annat som förklaring till varför mitt inlägg var borta.
 
Sv: Frågor om inköpsställe på "dressyr" ?

Efterlysningar och länkar till webbutiker är inte tillåtna enligt forumreglerna.
Det bästa är om du frågar break_a_leg som modererar dressyr om du vill ha mer information om ju ditt fall.
 
Sv: Frågor om inköpsställe på "dressyr" ?

Det kan ju vara så att moderatorn inte sett det eventuellt otillåtna inlägget ännu. Tryck på triangeln så uppmärksammas det. :)
 
Sv: Frågor om inköpsställe på "dressyr" ?

Det är inte ok att skriva svaren i kod heller.

Har du läst reglerna du godkände när du blev medlem?

Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.

För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

Om du läser första stycket där förstår du att det är helt OK att skriva ut Hööks, Telia, IKEA osv men det är inte OK att skriva om din lilla lokala lädermakare som gör selar.
 
Sv: Frågor om inköpsställe på "dressyr" ?

Jag har läst reglerna men har tydligen missuppfattat något och tyvärr blev jag inte klokare nu. Jag hade ju inte skrivit ngt om ngt ställe att köpa nåt på, utan frågade var ngt hade köpts. Om det räknas som efterlysning får man väl inte fråga var ngt har köpts ? Har senare hittat det och det var inte hos nån polares läderfixare utan på en stor kedja det fanns.
Men jag låter väl bli att fråga i fortsättningen :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 685
Senast: _Taggis_
·
Relationer Jag har ofta funderat över ovanstående.... Jag bryter ut denna frågan från en annan tråd då jag inte vill ta över den användarens...
20 21 22
Svar
429
· Visningar
25 090
Senast: Vallmo
·
Ridning Efter 25 års riduppehåll så gav jag mig tillbaka upp på hästryggen och av en ren slump så blev det en ridtravare som jag återupptog min...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Jag måste lägga ut en fråga här för jag var med om något som fick mig att fundera. Jag förstår inte det här. I söndags gick jag till...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp