Frodolf blir FrodolFiina

Mest intressant blir det ju att se filmer från anlagstest, och samtidigt se protokollen. Det kan bli nästan lika verklighetsfrånvänt som herr Trump!
Finns sådant på youtube, eller är det sådant du snubblar över på facebook eller liknande? :p Jag blir nyfiken!
 
Nu har hon börjat fatta att det är okej att jobba på fåren när jag är med. Hon plockar fram en massa saker jag gillar, men för närvarande är alternativen antingen att valla väldigt bra i förhållande till djuren, eller göra som jag säger och bete sig lite mekaniskt och överdrivet försiktigt. Eftersom jag vill ha hennes känsla och rörelser från "frivallningen" med till min styrning, så tar jag det försiktigt med att lägga på kommandon nu, och styr bara korta stunder i taget. Det är jag som ber henne pressa in i fåren på filmen, för jag ville se hur hon agerar när de försöker springa förbi henne.

 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har vi landat i Norge för årets lamning, och eftersom jag tenderar att bildbomba en del under den här perioden så gör jag en egen...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 503
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag ska sluta spamma snackistråden med norgebilder. Nu blir det en egen tråd! Hundarna och jag är på norska västkusten, några mil söder...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 862
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp