Bukefalos 28 år!

Frysta märgben?

Sv: Frysta märgben?

Ge dom som dom är. Tar längre tid att äta, hundarna får i sig mindre mängder och riskerar inte att bli lika kassa i kistan. Dessutom blir det inte lika söligt och äckligt.
 
Sv: Frysta märgben?

Mina får dom frysta.

(Tyvärr så får dom ut allt och grisar ner duktigt ändå, men det tar längre tid åtminstone.)
 
Sv: Frysta märgben?

Jag ger frusna. Dock äter hunden dom inte föränn dom är tinade (kallt på tungan:mad:) utan ligger och psykar dom/gråter över dom tills dom är enligt honom ätbara;)
 
Sv: Frysta märgben?

Jag brukar lägga det fryst i en djup tallrik med lite vatten i och köra dóm på högsta värmen i micron en stund,annars äter min hund dom inte,då gräver han bara ner dom.
 
Sv: Frysta märgben?

Ja, jag gissar att jag kommer få torka golv här... :crazy: :D
Arwen och Spiken fick frysta, Arwen går helt bananas medan Spiken inte verkar lika road än! :p
 
Sv: Frysta märgben?

Jag ger dom halvtinade. Har aldrig märkt att det sölar?

Beror nog på vad man menar med "sölar" :p. Båda mina gnager nu så pass att de drar dem över hela köksgolvet och jag är inte vidare förtjust i att få intorkad hundsaliv blandat med en doft av märgben över hela golvet. :angel:
 
Sv: Frysta märgben?

Jag ger dem frysta för det tar längre tid att äta ur. Dock har min buse börjat gräva ner en del för att ta upp dem när de är lagom härskna. Då brukar han ta in dem och gräva ner dem i min säng. Lagom trevligt när man skall gå och lägga sig. Luktar underbart i sängen.:eek:
 
Sv: Frysta märgben?

Jag ger dem frysta för det tar längre tid att äta ur. Dock har min buse börjat gräva ner en del för att ta upp dem när de är lagom härskna. Då brukar han ta in dem och gräva ner dem i min säng. Lagom trevligt när man skall gå och lägga sig. Luktar underbart i sängen.:eek:

Iiiuuh :eek: *spysmiley*
Arwen slicka så mycket på sin ena, så när hon tappade den i golvet åkte hela märgen ut. Uuurk! :p
 

Liknande trådar

Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
694
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Unghunden äter Mush. Vi ska åka bort några dagar om ett tag, jag kan inte ha med fryst mat. Jag antar att jag får ta lite tid och fasa...
Svar
14
· Visningar
816
Senast: hundtant
·
Övr. Hund När jag kom hem från jobbet nu ikväll kom ett sms om att ett paket jag beställt med fryst färskfoder (24x500g) kommer att leveraras...
Svar
3
· Visningar
550
Senast: __sofia__
·
Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp