Bukefalos 28 år!

Funderingar kring anmälan

T

Torahz

Hej på er glada distansare!

Jag måste få höra vad ni tycker är bäst gällande anmälningar.
Man kan ju anmäla sig via Ridsports databas men även via formuläret.
Vad är bäst tycker ni?

Jag har hört ryktesvägen att det krånglar lite med utbetalningar från deras databas till klubbarna och vi har tänkt på vår ritt använda oss av databasen i första hand men nu känns det som man hellre kan sitta och trycka in anmälningarna manuellt. Vad tycker ni både ryttare och arrangörer?

MVH
Maria
Midnattsritten den 11 juli
http://www.svegsryttarforening.se/harjedalsritten_2009.htm
 
Sv: Funderingar kring anmälan

Som arrangör så tycker jag om att folk anmäler sig via databasen, smidigt för oss att bara föra över uppgifterna sen direkt i programmet. Vi har gjort så att vi själva tar hand om betalningarna så vi använder inte förbundet för detta. Känns bra att hålla koll själv och inte behöva vänta på nån utbetalning från dom. Så det är ju ett alternativ om du ändå vill slippa att mata in manuellt men kan ändå hålla koll på pengarna....

Som ryttare tycker jag också det är smidigt att anmäla sig via databasen, där finns ju alla uppgifter så det är få knapptryck som behövs.
 
Sv: Funderingar kring anmälan

Hur fixar du det i själva databasen. Tar du bort anmälningsavgiften där då eller?
Du kan gärna PM:a mig så jag kan ringa och fråga lite. Vill ju att det ska bli så bra som möjligt både för arrangör och deltagare.
 

Liknande trådar

D
Distans Att Distanslistan är nedlagt har naturligtvis inte undgått någon. Detta faktum är naturligtvis oerhört trist och tråkigt för alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 280
Senast: limona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Agria Hundpromenad

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp