Funderingar kring porrkonsumtion

Tyvärr skulle jag varit rätt skeptisk om jag råkade ut för en man idag med underliga porrvanor. Jag var ihop med en som gillade våldsporr. Till en början var det rätt harmlöst men det blev värre och värre och han var tillslut rätt beroende av den och vårt samliv blev sämre och sämre eftersom han tjatade om att han ville ha (våldsamt sex), vilket jag inte alls ville och blev väldigt avtänd av.
 
Tyvärr skulle jag varit rätt skeptisk om jag råkade ut för en man idag med underliga porrvanor. Jag var ihop med en som gillade våldsporr. Till en början var det rätt harmlöst men det blev värre och värre och han var tillslut rätt beroende av den och vårt samliv blev sämre och sämre eftersom han tjatade om att han ville ha (våldsamt sex), vilket jag inte alls ville och blev väldigt avtänd av.

Något sådant handlar det inte om i mitt fall. Alls.
Som det framgick under trådens gång så var trådstarten i det här fallet ganska irrelevant. Inte för att porrkonsumtion kan vara problematiskt utan för att det egentligen handlade om något helt annat.
 
Vi pratade igår och jag tycker att jag ändå fick fram det jag känner och ville ha sagt. Vi hade ett bra samtal, vilket jag egentligen visste att vi skulle ha för nåt annat har liksom aldrig förekommit.

Tack snälla ni för att ni fick ordning på mitt huvud igår. Jag är er evigt tacksam! :heart
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp