Game of Thrones säsong 7

Blä till att få stora händelser från nästa avsnitt spoilade i en jävla titel på youtube. Tror att spanska HBO hade råkat lägga ut avsnittet redan.

Jag blev tokspoilad på Instagram. Ett stort fotokollage med sex väldigt avslöjande bilder. :cry::cry::cry::cry::cry: JAG VILLE INTE VETA!!!!
Fan! Sätt spoilervarning framför så de inte ligger som första bild :rage::rage::rage::turd::turd:
 
Usch!
De flesta GoT-konton jag följer är noga med att inte avslöja spoilers, det är jag glad för!
Så jäkla surt! Speciellt då jag ska se nästa avsnitt med min kompis, nu måste jag ju tänka mig för :cry:
De jag följer brukar sköta sig men det här va på söksidan. Skit!!!
 
Usch!
De flesta GoT-konton jag följer är noga med att inte avslöja spoilers, det är jag glad för!

Det som jag såg på youtube var inget jag följde, det var bara en del av vad som var rekommenderat för mig, och som jag skrev spolades allt i rubriken redan. Nu såg jag att det börjat spoilas för det sista avsnittet också, som tydligen läckt det med? :cautious:
 
Det som jag såg på youtube var inget jag följde, det var bara en del av vad som var rekommenderat för mig, och som jag skrev spolades allt i rubriken redan. Nu såg jag att det börjat spoilas för det sista avsnittet också, som tydligen läckt det med? :cautious:
Nä nu är det jag som låter bli att använda internet i två veckor!
 
Men så vidrigt att spoila! :mad: Hörde att fyra män i Indien blivit gripna efter att ha läckt det förra avsnittet.

Jag undviker fb och insta allt vad jag kan...
 
Det som jag såg på youtube var inget jag följde, det var bara en del av vad som var rekommenderat för mig, och som jag skrev spolades allt i rubriken redan. Nu såg jag att det börjat spoilas för det sista avsnittet också, som tydligen läckt det med? :cautious:
Det tror jag inte har läckt? Hittar det ingenstans iaf så det borde inte ha läckt då :)
 
Har för mig att manus för den här säsongen har blivit läckt. Så risken för spoilers finns alltid. :crazy:

De har läckt ja!
Men denna säsongen känns ganska förutsägbar faktiskt överlag. Lätt att räkna ut vad som kommer hända så det känns lite triss. Man blir liksom inte förvånad längre :/
 
De har läckt ja!
Men denna säsongen känns ganska förutsägbar faktiskt överlag. Lätt att räkna ut vad som kommer hända så det känns lite triss. Man blir liksom inte förvånad längre :/
Håller med. Än så länge har jag inte blivit överraskad. Även om avsnitten varit bra så har det som hänt varit väntat.
 
Haha tänkte på er som kollar/kollat på läckta avsnitt när jag såg den här :p

20915100_1896262840640172_6784726397480433087_n.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
Fritid En liten spinoff på andra serie-tipsar tråden eftersom jag gärna ser historiskt, fantasy, sci.fi. och rysare. :D Jag gillar serier som...
Svar
4
· Visningar
415
Senast: Sasse
·
Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 352
Senast: Hajfisk
·
Hästvård Jag vet att man inte ska spekulera men i väntan på veterinärtid kan jag inte göra annat 🫣 Hästen blev i princip blockhalt vänsterbak...
Svar
13
· Visningar
901
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp