Gardinstång till burspråk?!

O

onlyme

Har ett burspråk men inga gardiner där. Har inte hittat ngn gardinstång till mitt burspråk. Vill ha längder i mitt fönster. Hoppas att ngn vet vart jag skall vända mig.
Kram
 
Sv: Gardinstång till burspråk?!

Hej! Det är bara att ta kontakt med en liten spec. firma inom gardin och markis, gärna en som vänder sig till företag, dom har oftast jättebra lösningar!! Lycka till:)
 
Sv: Gardinstång till burspråk?!

Jag och en kompis köpte en sån där duschstång med fjäder i så man inte behöver borra i väggen till ett burspråksliknande utrymme. Den vi köpte var ganska grov men det finns nog tunnare. Vi köpte vår på Bauhaus.
 
Sv: Gardinstång till burspråk?!

Det finns "böjar" att köpa till stängerna :) Har för mig att Ikea säljer såna till sina "Index"-stänger. Jysk säljer till såna där vanliga metallstänger oxå. :) Panellängder är snyggt i burspråk, en längd på varje "skarv" liksom.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska eventuellt flytta in i en hyresrätt med gigantiska fönster. Jättefin utsikt, absolut - men allt blir ju så fjuttigt i jämförelse...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 375
Senast: manda
·
Hemmet Behöver hitta nya till köket men tycker inte att jag hittar något bra. Var köper ni gardiner? Vill hitta vanliga kappor, inte roll up...
Svar
9
· Visningar
604
Senast: smedsussie
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 263
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp