Gekås Ullared 2017

Dolly

Trådstartare
Hittade ingen ny tråd för detta året, så skapade en :) Någon som besökt gekås nu under julhelgen? Eller tidigare i höstas? Berätta om era fynd!

Själv har man precis fått hem en ny häst, så en tripp dit för att inhandla lite ny utrustning är på G. Ingen som har koll på vilka träns de har inne för tillfället?
 
Ska också till ullared snart är det tänkt och är framförallt intresserad hur det ser ut på ridsportsidan :)
 
Någon som vet om de har något High Jump-liknande träns på Ullared och ungefärlig prisnivå på det i så fall.
 
Jag köpte ett Hansbo sport schabrak för 99:-
Star rider ridtajts för 399:-
Bauchebett för 159:-
Borste 30:-
Benskydd 199:-

Fanns mycket schabrak men väldigt många fula, starka färger, konstiga mönster mm.
Täcken fanns endel fleecefodrade sen 200g men inte många i strl 145 eller större.
 
Jag ska åka ner 31mars, egentligen blir de flesta köpen till kommande bäbis. Men självklart blir det lite till hästarna också!

Ni som nyss varit där hur var utbudet på eksemtäcken?
Ridtajts fanns det olika varianter och modeller?

Ska även försöka organisera i sadelkammaren, som ser ut som ett bombnedslag.
Förvaringsboxar och liknande är det något som finns? Eller annat som är prisvärt att köpa? :)
 
Någon som har koll på vad det finns för boots där nu för tiden? Något i silver? Guld? Vitt?

Jag var nere i tisdags, då hade de vita 'pärlemor' neoprenboots med hårdare utsida, samt vanliga vita mjuka neoprenboots. '
Tigerrandiga i brons-guld (dock inte många kvar av den sorten).

Såg inga i rent silver eller guld.
 
Så lite aktivitet det var i denne tråden. Foregående år har det jo vært stor aktivitet i Gekås-trådene. Noen som ar vært der i det siste og gjort noen gode kupp? Jeg skal dit i juli.
 
Har dere gått lei av å handle på Ullared? Rart det er så liten aktivitet i tråden. Håper på å gjøre noen gode funn når jeg skal dit. :)
 
Köpte en bra stalljacka på Gekås i våras. Brukar hitta flugsprej och annat också. Vissa hästtäcken har varit bra samt salvor/olika burkar kan följa med hem ibland.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
24
· Visningar
1 812
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 084
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 083
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp