globus ordo equester-mars?

Sv: globus ordo equester-mars?

raka ryggar (möjligtvis något svängd). passar "den moderna sporthästen"=lång, hög, smal manke.

Min pålla har en väldigt stor manke och rak rygg och på henne ligger den super.

på bilden ser det ut som att hon har väldigt svängd rygg men det är en synvilla :) men manken får plats i alla fall!
28528960.jpg
 
Sv: globus ordo equester-mars?

Jag har kvar min och älskar den, haft den på alla hästar sedan köp och är supernöjd. Den har varit med om ett par vurpor genom åren men ser riktigt fräsch ut (i alla fall om man putsar den lite :angel: ).
 
Sv: globus ordo equester-mars?

:D Undra om den öht kan passa mitt djur. Rak, inte bred och allt åker bak. Har nu en Bates Momentum.
 
Sv: globus ordo equester-mars?

Jag har en! Passade inte alls på Bruce och Athena men Marlin med mycket manke kunde ha den. Inte för att jag hann rida så mycket i den... Just nu är den dock hos RebeccaJoli :p
 
Hej kan inte ni som har sadeln berätta va ni tycker om den och gärna vissa bilder på den bruna då den ser väldigt olika ut i färgen på det bilder jag sätt, har provat en svart som passade både mig och hästen:)
 

Liknande trådar

Utrustning Hittar typ ingen info om sadeln ordo equester mars, vet någon något om denna sadel? Vilka ryggar passar den? Passar den lång och hög...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Marvin
·
Utrustning Min Prestige Leonardo är för uppbyggd bak och för smal i kanalen för hästen vi lagt den på, så jag spånar på möjliga "efterträdare"...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: caballus
·
Utrustning Hej alla! Jag behöver lite tips på hoppsadlar som skulle kunna passa mig och min unghäst. Jag tror att det optimala vore en...
Svar
1
· Visningar
1 828
Senast: Buck
·
Utrustning Det börjar bli dags att leta hoppsadel till min häst nu. Dock är det flera år sen jag köpte sadel senast och nu står jag här utan en...
Svar
2
· Visningar
687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp