Gnisslande sängstomme

Seabaz

Trådstartare
Finns det nåt man kan göra åt en knarrande/gnisslande sängstomme? Har provat att skruva isär och ihop igen men det funka inte. Finns de nåt supertips?
 
Finns det nåt man kan göra åt en knarrande/gnisslande sängstomme? Har provat att skruva isär och ihop igen men det funka inte. Finns de nåt supertips?

Vad är det för material i sängstommen? Jag hade nog börjat med stearin för att minska friktionen, billigt och relativt enkelt tips.
 
Ohh stearin?? Har aldrug hört det tricket?

Det är blandat trä och metall men definitivt metallen som gnisslar. Det är inte vår säng så jag funderade på att köpa en egen sängstomme men problemet blir var vi ska förvara den andra då vi inte kan sälja/ge bort den.

Ska genast googla stearin nu
 

Liknande trådar

Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
5 875
Senast: Sedna
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
437
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 601
Senast: Mkb
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
334
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp