Göteborg Horse Show 2015 shopping *BILDTRÅD*

Jag tar väl och börjar då.
För mig blev det ett par supergriptyglar, ett schabrak som jag broderade hästens namn på, compositistigbyglar, ett pärlpannband från Ps, en liten hink med godis från Ps och ett par ridbyxor från Horselife
20150227_093103_zpsgkjs4c8p.jpg

20150227_093006_zpst8ozgptt.jpg

20150227_012928_zpsbytusale.jpg

20150227_012917_zpsn0ovbbvp.jpg

20150227_012903_zpsstibsfw8.jpg


Vill gärna se vad ni andra köpt! :)
 
Vet inte hur man tar bort trådar, men moderator får gärna ta bort om den stör dig hemskt illa. Men hade du inte svarat så hade den ändå trillat ner och förfallit i glömska :p

@paramore
 
Störde mig inte alls, ville bara säga att det fanns en annan redan eftersom folk redan lagt in bilder i den :)
 
Det var ingen som hade lagt in några bilder när jag gjorde den här tråden. Och på tidigare år har vi väl haft två olika trådar, en inför och sen en bildtråd. Men sak samma :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Höstens stora hästfest startar under torsdagen. Hela helgens tävlingar sänds i TV4:s kanaler. Här är allt du behöver veta inför Sweden...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter SVT sänder direkt från Göteborgs Horse Show. Följ fredagens hoppning i SVT1/Play med start 18.00.
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den 46:e upplagan av Göteborg Horse Show går av stapeln. Vilka är de största namnen, kommer Henrik von Eckermann vinna världscupen och...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nio dagars hästfest väntar när Falsterbo Horse Show drar igång i dag, lördag. Här finns allt du behöver för att hänga med i vad som...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp