Gotlandsruss

Tecoto

Trådstartare
Finns det redan en tråd om just russen? Jag hittar ingen :crazy: Hjälp mig gärna hitta den och radera isåfall denna.. :)
 
Jag har också letat massor men inte hittat någon. Hade vart roligt med en tråd om russen :)

Det ända jag vet om Russen är att Lisbeths Harpun är godkänd även efter årets hingstvisning samt att töserna nere på betet försöker klä av mig så fort jag visar mig inne i hagen hos dom... :D
 
Det ända jag vet om Russen är att Lisbeths Harpun är godkänd även efter årets hingstvisning samt att töserna nere på betet försöker klä av mig så fort jag visar mig inne i hagen hos dom... :D
Haha dom e allt roliga :D
Får hem mitt första russ i november, ett litet hingstföl :love:
 

Liknande trådar

Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 408
Senast: MJLee
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 106
Senast: LiviaFilippa
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 148
Senast: Bee
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 939
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp