Gravid - vad händer nu?

Sv: Gravid - vad händer nu?

Vad roligt, grattis och lycka till med allt! Valp och bebis behöver inte vara någon omöjlig kombination, jag hade själv iofs inte varit sugen på att få hem någon valp när sonen var några månader men då hade vi redan en hel kennel hemma + fick en valpkull när han var ca 6 veckor :angel: så det handlade mer om att det inte fanns tid och ork till mer helt enkelt. Är valpen efterlängtad och ni fortfarande känner för det när tiden kommer så varför inte. Att få bebisen först ser jag nog som bästa ordningen i så fall eftersom det är en större omställning (spec första barnet) så då hinner ni landa i den rollen lite och känna efter. Jag har bla en valpköpare vars barn föddes samma dag som valpkullen och det gick bara bra för dem, hund och barn är nu närmare 3 år.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 305
Senast: Manji
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 942
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 069
Senast: Bulldoozer
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 402
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp