Grönt kort och licensfrågor.

Läste i generella TR om det här med priser och vem det ska tillfalla. Som jag förstått det ska rosett tillfalla ägaren, plakett hästen och premien ryttaren. Typ så, eller något :p
Men, som jag som inte äger min häst (även om jag får ha honom som min helt egna!), och har en annan överenskommelse om priser än ovanstående med ägaren (läs: Allt vad du kommer hemsläpandes med i prisväg tillfaller dig - jag alltså). Vad gäller då? Går våran privata överenskommelse "före" det som står i TR då?
 
Läste i generella TR om det här med priser och vem det ska tillfalla. Som jag förstått det ska rosett tillfalla ägaren, plakett hästen och premien ryttaren. Typ så, eller något :p
Men, som jag som inte äger min häst (även om jag får ha honom som min helt egna!), och har en annan överenskommelse om priser än ovanstående med ägaren (läs: Allt vad du kommer hemsläpandes med i prisväg tillfaller dig - jag alltså). Vad gäller då? Går våran privata överenskommelse "före" det som står i TR då?

Det är klart det gör :)
När våra elever tävlar ridskolans hästar så får de både rosett, plakett och hederspriser, med vet ridskolor det inte är så.
 
Är det förresten någon som vet hur snabbt resultaten från en tävling ska synas under ens resultat i TDB?
Var med på en tävling 12/6, men fortfarande syns inte resultatet från densamma under mina resultat. Klickar jag på tävlingen så finns resultat för de högre klasserna (Msv) från samma helg, men på båda dagarnas LB och LA klasser står det bara "0 startande" och klickar man på resultatknappen så är det blankt :confused: :confused: :confused:
 
Är det förresten någon som vet hur snabbt resultaten från en tävling ska synas under ens resultat i TDB?
Var med på en tävling 12/6, men fortfarande syns inte resultatet från densamma under mina resultat. Klickar jag på tävlingen så finns resultat för de högre klasserna (Msv) från samma helg, men på båda dagarnas LB och LA klasser står det bara "0 startande" och klickar man på resultatknappen så är det blankt :confused: :confused: :confused:

Resultatet ska vara inrapporterat inom tre dagar. Kontakta arrangören och/eller TDB och säg att resultatet saknas
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 093
Senast: Whoever
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 987
Senast: Jeps
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 904
Senast: Pyrran
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 242
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp