Grönt kort

AmigaAndalusier

Trådstartare
Hej

Kom på det att när det gäller tävlingsdicipliner som tex dressyr o hoppning måste man ju ha grönt kort för att få tävla

Men hur är det inom islandshästvärlden och tävla i gångartsridning, krävs grönt kort även här??
 
Hej

Kom på det att när det gäller tävlingsdicipliner som tex dressyr o hoppning måste man ju ha grönt kort för att få tävla

Men hur är det inom islandshästvärlden och tävla i gångartsridning, krävs grönt kort även här??

Nej, det gör det inte. Det krävs ingenting för att tävla inofficiellt, och licens som köps för att tävla officiellt.
 

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 857
Senast: fio
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 748
Senast: hhere
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Squie
·
Hej jag är en tjej på 13 år som inte har grönt kort och jag undrar om jag kan tävla lokalt på min mammas gröna kort eller om jag måste...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: caradan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp