Gruppen trädgårdsliv på fb

tott

Trådstartare
Jag är med i gruppen Trädgårdsliv på fb. Bra grupp med full aktivitet just nu...så mycket aktivitet att mitt flöde baaaaaara handlar om trädgård. Vill inte! Kan jag på nåt sätt ställa in så att gruppens aktivitet inte kommer upp i mitt flöde? Har stängt av alla aviseringar, men det hjälpte inte. Orkar inte ha det så här!!:devil:
 
Går väl att klicka på "sluta följ" så är du fortfarande med i gruppen men får inte upp en massa inlägg?
 
Hittade en offentlig grupp som hette "Trädgårdsliv, för oss med kunskap"
Kan det vara den??
 
Wow! Finns det en sån grupp? Måste genast gå med!!
Jodå, den finns - jag är också med :-) Men det är en "secret group" så jag tror man måste bli inbjuden eller nåt. En sk sluten grupp där man liksom måste ansöka om att få vara med, eller bjudas in. Vet inte varför men så är det......
 
Jodå, den finns - jag är också med :-) Men det är en "secret group" så jag tror man måste bli inbjuden eller nåt. En sk sluten grupp där man liksom måste ansöka om att få vara med, eller bjudas in. Vet inte varför men så är det......
Hur blir man inbjuden i den här sekten då? :confused:
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 335
Senast: cirkus
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 000
Senast: DeCloe
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 098
Senast: Klara
·
Hemmet Avfrostade frysen i morse. Nu när jag ska sätta igång den igen har jag ingen aning om vilken siffra jag ska ställa in på kylen...
Svar
6
· Visningar
368
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp