Guess who's back...

iNHALE

Trådstartare
...back again, iNHALE is back, for the win.

Ja, något sånt. Har inte hängt här på ett par år, nästan 2½. Herregud vad tiden går.... känns som igår jag svarade på miljoner frågor om min flytt till Estland. För en del av er minns ni nog mig, andra inte.

*Tittar sig omkring* Jag ser att sidan fått ett ansiktslyft, känns ovant, men kanske välbehövt ändå :p

Som en del av er minns så flyttade jag till Estland för att flytta ihop med min pojkvän sen, då, tre år tillbaka. Nu 2 år senare är jag fortfarande i Estland, men livet tar som bekant hastiga vändningar och jag ligger just nu i startgroparna för att flytta hem till Sverige igen pga olika anledningar.

Ser fram emot att hänga här igen, på got och ont :D
 
Men va? Kan det verkligen vara så längesen? :o
2 år i bukeår är ju typ... 10 år. Minst! Hahaha.

Välkommen tillbaka oavsett :D
 
...back again, iNHALE is back, for the win.

Ja, något sånt. Har inte hängt här på ett par år, nästan 2½. Herregud vad tiden går.... känns som igår jag svarade på miljoner frågor om min flytt till Estland. För en del av er minns ni nog mig, andra inte.

*Tittar sig omkring* Jag ser att sidan fått ett ansiktslyft, känns ovant, men kanske välbehövt ändå :p

Som en del av er minns så flyttade jag till Estland för att flytta ihop med min pojkvän sen, då, tre år tillbaka. Nu 2 år senare är jag fortfarande i Estland, men livet tar som bekant hastiga vändningar och jag ligger just nu i startgroparna för att flytta hem till Sverige igen pga olika anledningar.

Ser fram emot att hänga här igen, på got och ont :D
Alltså what!! Säger detsamma som många andra: Hej och hå, det var ju typ IGÅR?
 
Jag tänkte faktiskt på dig härom dagen och funderade på vart du tagit vägen :) (eller alltså jag visste ju om Estland, men ändå :p)
Har du kvar din fina häst? :)
 
Jag tänkte faktiskt på dig härom dagen och funderade på vart du tagit vägen :) (eller alltså jag visste ju om Estland, men ändå :p)
Har du kvar din fina häst? :)

Han är kvar, nyter och glad :) Mamma har varit en riktig pärla och tagit hand om honom. Mina föräldrar ska dock flytta till Portugal nu i höst och jag har gått med på att låta honom följa med ned så han kan fortsätta bo ihop med sin bästis och leva ett stillsamt liv samtidigt som mamma slipper köpa en ny häst att ha som sällskap till sin. Båda mina föräldrar är pensionerade så dem har all tid i världen att pyssla med pållarna. Får helt enkelt åka och hälsa på honom i värmen istället :p
 
Tänkte som de andra, det kan inte vara 2,5 år! Och det var det inte, du skrev inlägg sommaren 2013! Så ett år! :D

Haha jag minns faktiskt inte ens vad jag skrev då xD Måste ha varit.... något om hästen kanske. Dock var jag inte aktiv så det räknas knappt xD
 
Räknas visst, för det innebär att vi inte är helt tappade i tidsrymden! :D Kul att du är tillbaka alldeles oavsett. :)
 
Är det så länge sedan?
Kul och se dig igen alla fall :)

Och jag har också funderat många gånger över din avatar :D
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
3 974
Senast: Fiorano
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 653
Senast: Saeta
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 575
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp