Gul hingst i Skåne 1999?

Sv: Gul hingst i Skåne 1999?

Jag är med nyfiken! :)

Hon är uppfödd av Jan-Eric Persson i Nyhamnsläge, även om det står okänd här. Har försökt forska bland hans andra uppfödningar utan framgång.. Jag tror han har haft den där skäckhingsten Focker också, mammans sista föl (av 20 för övrigt!) var efter honom.

Mithra hade ju varit lite hos honom, men jag vet inte om hon vet.. Hoppas hon hoppar in här!
 
Senast ändrad:
Sv: Gul hingst i Skåne 1999?

hello
jag vet tyvärr inget om Jannes hinstar efter 2002, så det kan jag inte hjälpa till med. Har inte hört ngt om att han skulle ha lånat några från holland heller.
Däremot hittade jag fotona till sist på den magra isabellen, men svannern krånglar, jag skulle kunna skicka dem via vanlig post om du vill, men det stämmer kanske inte med årtalet isåfall och den eventuella pappan till din fina gula:)
 
Sv: Gul hingst i Skåne 1999?

Vad bra att du hittade in!

Janne påstår att han hade dessa holländska hingstarna 1999, så stämmer det borde ju du veta om dem? Det ska i alla fall vara en av dessa som är pappa till henne.

Men allt känns lite skumt, hennes förra ägare pratade om nåt icke godkänt efter Pegasus-Gaspari, sen hittade jag en sida på internet där det påstås att hon är efter Arro-Bell, sen efter nån dansk hingst vid namn Blixten, sen verkar det luta åt en unghingst efter Bernstein, sen pratar han om holländska hingstar..

Jösses, haha.. Om du vill kan du ju fota fotona istället, slipper du massa krångel med posten!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp