Gymnasieval

Status
Stängd för vidare inlägg.

PantheraL

Trådstartare
Hej!

Jag är då en tjej som går i åttan och ska välja gymnasium nästa år, och då har jag tänkt välja ett ridgymnasium. Då är min fråga till er här vilket/vilka ni skulle rekommendera? Till detta kan nämnas att jag inte ridit regelbundet på drygt 2,5 år men att jag och min mamma ska låna en häst nu i vinter och om det funkar så köper vi honom (ett svenskt halvblod på sju år) och att jag då kommer rida honom minst två eller tre gånger i veckan. Tacksam för svar!
 
Det finns flera trådar här om gymnasium, använd gärna sökfunktionen för att hitta dem. /moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 209
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 717
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 508
Senast: Gunnar
·
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 350
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Världscupsfinalerna
  • OS i Paris 2024 (dressyr)

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp