Gympa för barn.

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kerplunk

Någon som vet var man kan köpa band eller skivor med gympa för barn under 5 år?

Är alltså ute efter ett band/skiva där musik spelas och en röst berättar vad barnen ska göra.
Eller ett band/skiva med anpassad musik och där program medföljer och man själv leder gympan.
 
Sv: Gympa för barn.

Okej! Vet du vart man kan köpa den?
 
Sv: Gympa för barn.

Den heter "Mamma Mu - Mina fina fötter" (26 sånger med rörelselekar) Utgiven av Gammafon. Jag köpte den genom någon bokklubb, men jag antar att den finns att köpa i vanliga affärer också.
 
Sv: Gympa för barn.

Okej! Jag ska kolla upp detta på cdon och ginza och liknande!
 
Sv: Gympa för barn.

Denna tråd kanske är lite gammal men jag tänkte iallafall dela med mig av mina tips.....
Mora Träsk är superbra gympa både för stor och liten....finns som filmer där man lätt kan följa med i sång och rörelser.Cd har de oxå.
Vi har haft MYCKET roligt med mora träsk...har en son på 5 år och en på 3år Båda två älska mora träsk.:love: :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 420
Senast: Angel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 794
Senast: mars
·
Övr. Barn Eftersom jag och barnens pappa är mitt i en separation är sommarplanerna obefintliga. Sitter dock och funderar på om jag och barnen...
2
Svar
24
· Visningar
2 287
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
12 484
Senast: Helvetet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp