Hålla värmen...

Lager

Trådstartare
Någon som testat en jacka eller väst från 8kflexvarm?

Det verkar ju helt strålande. Jag som är en fryslort och lider igenom vintrarna med blåa läppar och vita fingrar - funkar det så vore detta en livräddare...även för skogsturer och uteaktiviteter som inte är kopplade till hästeriet.

https://8kflexwarm.com/the-tech/
 
Har inte testat dessa, men jag investerade i en ridkjol och jacka från Uhip och min vinter är räddad!!! :heart Har också haft lätt för att frysa om händer, ben och fötter. Det är nu ett minne blått! Jag köpte tack o lov inte deras varmaste kollektion. Då hade jag svettats alldeles för mycket pga av att jag också har säkerhetsvästen under. Ner till -7 iaf (det har inte varit kallare här när jag ridit än så länge i vinter) klarar jag mig med underställströja enbart, pantalonger under ridbyxorna, kjolen, ofodrade läderstövlar (m ullsula och ullstrumpa) samt fleecefodrade ridvantar.

Till nästa vinter ska jag köpa deras varmaste kappa att ha privat och vid uteritt i riktigt kallt väder! Så lätta och varma. Aldrig mer frusna vintrar.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 215
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp