Hållbara eksemtäcken!

SandraM

Trådstartare
Jag har en tjej jag provat det mesta i eksemtäckes väg tycker jag. Men hon ligger sönder spännena som är till benremmarna. Dom är ju bara i plast, och hon ligger mycket och troligen så knäcks dom. Vad har ni och vad tycker ni är hållbarast?

De nya flugtäckerna håller de knotten borta? Då tänker jag som Bucas sweet itch eller liknande! Tips och ideer, annars får man plocka fram symaskinen och sy om alla täcken :P
 
Boett har varit mest hållbara hos mig men de är ju så dyra så just nu har jag - tror jag - från Jacson. Kom över på rea för något år sedan, kostade (pga utförsäljning) någon hundring styck och då är det OK med sämre hållbarhet.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Står lite i valet och kvalet på om jag Hööks eksemtäcke skulle kunna vara en idé, det som heter Shield nånting. Köpte ett Fly...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 326
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 328
Senast: Shixle
·
Utrustning Tidigt ute, jag vet! ;) I en av mina hagar som ligger ner mot sjön har et en tendens att bli extremt mycket blinningar och bromsar...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp