nattrexx

Trådstartare
Hej, jag har ingen aning om vart jag skulle lägga denna tråden men...

Halloween närmar sig och jag och några andra ska gå ut och knacka dörr med våra hästar XD Jag har ingen aning om vad jag och hästen ska klä ut oss till så har ni kanske några förslag som är enkelt och som hästar kan ha på sig? hahaha :D
 
Svarta lakan/tygstycken på hästarna som mer dramatiskt ländtäcke
Spindelväv med tillhörande spindlar i man och svans

Klä ut dig till spöke/zombie med vitgrå sminkbas och sen skugga fram konturer med grå ögonskugga. Om du orkar greja med latex och teaterblod och grejer så är det ju bara att göra :p
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik hej :D vi är 3 tjejer som ska dela på en häst när vi börjar gymnasiet om ett år (2 ska gå häst 1 ska gå hund) och vi ska göra en budget...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 025
Senast: Halcyon
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 259
Senast: Sassy
·
Hästvård Hej, Har en connemara på 8 år, som nyligen blivit behandlad för både hovledsinflammation båda fram, stel SI-led och en knäinflammation...
Svar
3
· Visningar
445
Senast: animalasia
·
Tjatter Jag "firar" väl inte Halloween som så, men jag vet att vi är några i tråden som gillar att pynta och pumpa och klä ut oss och greja. Är...
Svar
8
· Visningar
648
Senast: Eloise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp