Handdukshängare

pimy

Trådstartare
Är på jakt efter en handdukshängare till
en ganska liten toa med dusch. Den ska vara för 1-2 duschhanddukar och kravet är att inte behöva göra hål i kaklet för montering. Alltså en golvmodell eller en som fästs med vakuum/sugkoppar. Har kikat efter stege (fanns ju massor för några år sen men verkar vara ute nu) hittade en i målat trä som är gjord för att hänga en pläd på lär ju inte vara fräsch så länge när man börjar hänga blöta handdukar på den...
Vad har ni för förslag?
Inredningsstil gärna åt lantligt eller stilren. :-D
 
Det finns krokar som man kan sätta dit med knådepoxy. Våra har suttit kvar i flera år :). Kolla på byggvaruhusen!
 
Det finns krokar som man kan sätta dit med knådepoxy. Våra har suttit kvar i flera år :). Kolla på byggvaruhusen!
Jo just krokar har jag hittat men här tänkte jag mer någon hängare typ stång/ställning/stege. Väggmonterad eller stående på golvet som tar minimalt med golvyta. Om det finns :-D
 
Jo just krokar har jag hittat men här tänkte jag mer någon hängare typ stång/ställning/stege. Väggmonterad eller stående på golvet som tar minimalt med golvyta. Om det finns :-D

En stege tar rätt mycket plats, likaså en golvstående hängare. Jag hade satsat på snygg, självhäftande krokar. Finns massor med fint.

Edit: vi har använt stege för att fylla ut ett rätt stort tomrum i vårt badrum, just för att det tar så mycket plats.
 
Senast ändrad:
Har du funderat på såna krokar man hänger över dörren? Ikea har både varianter med flera och enstaka krokar, grundtal, enudden och lillången.
Vi har det påp våra badrum eftersom vi inte vill borra i kaklet. Till lilla handuken för händerna så har vi sugproppskrokar fästa poå duschväggen i glas..
 
Får ta en sväng till några olika varuhus tror jag bestämt :-)
tack för tipsen! Tänkte att en stege skulle ta lite plats men den måste ju stå en bit från väggen för att inte vippa. Så fel man kan ha
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hyra ut rum i lgh?
  • Dejtingtråden del 37
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp