Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på människor som totalt saknar självinsikt.
Lite riskabelt att störa sig på det i och för sig, för snabbt är man själv en sådan i någon annans ögon, trots att man tycker man försöker granska sig själv och sina (o)vanor lite nu som då :o:D
 
Ok gick ut för att köpa morgonkaffe och insåg att supportrarna tagit över 7-eleven. Sex poliser stod och betraktade spektaklet. Hela gatan full av öldrickande engelsmän, ngn hade satt fast en stor United-flagga över vår husfasad. Klockan är 11.20. Det har nog bara börjat...
 
Ok gick ut för att köpa morgonkaffe och insåg att supportrarna tagit över 7-eleven. Sex poliser stod och betraktade spektaklet. Hela gatan full av öldrickande engelsmän, ngn hade satt fast en stor United-flagga över vår husfasad. Klockan är 11.20. Det har nog bara börjat...

och vad är det som händer idag som berör engelska supportrar?
Är det någon fotbollsmatch på gång?
 
Sitter och tittar på pensionärer som spelar boule (sån vill jag bli, men i Frankrike och jag ska dofta pastis hela tiden och inte spela boule) och inväntar mitt lunchsällskap. Fabulöst skönt i solen, avkomman sover och det är en allmänt trevlig dag.

Det låter ju trevligt.
Och vari ligger störningen?

Men det är klart: stör du dig på detta så är det väldigt orimligt!:D
 
Stör ihjäl mig, alldeles rimligt, på att jag har en dryg långdragen jädra halsinfektion som gjort att jag har levt på två glas hälsofil i flera dagar :arghh::arghh: min middag idag bestod av en halv tesked yoghurt O_o och imorrn ska jag ut med tjejkompisarna på restaurang :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
 
Folk som använder plånboken fel. När det är dags att betala gräver de i sedelfacket och plockar fram kortet. Sen bestämmer de sig för att betala kontant istället. Så de plockar fram sedlarna ur myntfacket. Sen börjar de söka igenom alla sina fickor efter mynt. Skärp er för:devil:! :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 556
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 601
Senast: Mkb
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 269
Senast: Modest
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 501
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp