Har nu importerat alla aktuella blogginlägg som är synliga för alla

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det innebär att om ni valt att endast visa era inlägg för andra medlemmar så är de inte med eller om ni begränsat dem ännu mer.
Om ni inte har några synliga blogginlägg det senaste året har jag inte importerat.

I högerspalten i er blogg finns det en länk "Ladda ner min blogg" under Bloggverktyg. Det finns i alla fall för mig.
Om ni klickar på den skapas ett arkiv med era blogginlägg som sedan laddas ner. Jag är inte säker på exakt vad som laddas ner, kolla gärna upp det.

Om ni vill eller behöver spara något annat bör ni göra det själva för hand.

Om ni vill ha er blogg importerad till Dagbok och synlig för alla bör ni gå igenom samtliga era inlägg och ändra alla de ni vill ha importerade till att vara synliga för alla i er blogg. När detta är klart hör ni av er till mig så genomför jag importen.
 

Glömde!
Beskrivningen av er blogg följer inte med. Om ni vill kan ni lägga in den i er profil. Då får de som vill upp den om de klickar på länken Användarens Profil under Dagboksinlägget.

Om ni använde några egna Kategorier för era blogginlägg så finns de tyvärr inte kvar. Det finns nu några mer generella prefix som ni kan välja för era dagboksinlägg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok För att undvika missförstånd, vill jag härmed börja med ett citat gällande detta "forum", som ni just nu läser i... "Den nya platsen...
Svar
8
· Visningar
1 405
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min aktivitet här är extremt låg. Tyvärr är övrig aktivitet också ganska låg. Sämst är nog aktiviteten hos den som skapade just detta...
Svar
0
· Visningar
1 149
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har ändrat mig lite angående några forum. Vård-forumet som en kort tid hette Hästen och innehöll vård, foder, hästhantering och NH...
Svar
0
· Visningar
616
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 684
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp