Har nu varit på återbesök hos neurologen

vallhund

Trådstartare
Var högst på listan för brådskande återbesök på avbokade tider.

Jag träffade en neurolog som jag träffat under tiden jag var inlagd. Jag blev sjukskriven från den dagen jag lämnade sjukhuset i slutet av september t.o.m. 21/12. Husläkaren står för fortsättningen o sedermera utredning för sjukpension.

En enorm tyngd har lyfts från mina axlar. Det är en betydande skillnad mellan förtida uttagen pension o sjukpension. Det är oxå en stor sorg att tvingas inse att min hjärna inte längre har den kognitiva förmågan att kunna sköta mitt arbete, ännu mindre kunna köra bil, iaf i nuläget.
Vad jag kan förstå så har jag haft ett antal serier av ickekloniska status epileptikus som enbart kunde brytas med massiva doser av stesolid.

Sorg men oxå en möjlighet att landa någonstans o ta avstamp ifrån. Jag har sagt upp mig själv o får 9 månaders lön i avgångsvederlag vilket är väldigt högt jämfört med praxis, naturligtvis har alla steg gjorts i samarbete/samförstånd med facket.
 
En enorm tyngd har lyfts från mina axlar.
Det är oxå en stor sorg

Sorg men oxå en möjlighet att landa någonstans o ta avstamp ifrån.

... tufft men.. hoppas det blir så bra som möjligt för dig. Och att det lugnar sig i livet så att du kan få återhämta dig. Hoppas du har någon att tala med för det du har drabbats av är mycket för vem som helst. Kram till dig.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp