Bukefalos 28 år!

Har vunnit en betäckning! :o)

D

Dizan

Hej på er!
När det känns som det bara är motgångar hela tiden så kom det något som lite plåster på såren i fredags. Har varit tvungen att ta bort två unghästar på 1½ års tid - senast i fredags även om jag visste att hon skulle bort så va det jättejobbigt!

Var med på en tävling där man kunde vinna en betäckning med Demon Sid & i fredags ringde dom från radion & berättade att jag vunnit den ;)!

Nu är det så att jag inte har någon riktig koll vad gäller avel så jag skulle vilja ha lite åsikter om dethär förslaget: Ett sto vid namn Suata Scotch - två tidigare avkommor.

Har kollat på atg & blodbanken.nu, men som sagt - eftersom jag inte riktigt vet hur dom passar ihop så skulle jag vilja ha lite hjälp från er här på sidan.

Tack på förhand /Diana
 
Ingen?

Ingen som har några kommentarer, tips eller sån´t som kan va bra & höra & veta?
 
Re: Ingen?

Vad är det du vill ha hjälp med? Är det hingsttips du vill ha så ska tråden ligga på hingst-forumet, som jag UTTRYCKLIGEN skrivit i en nålad tråd precis här ovanför. Det är tydligen väldigt svårt att förstå eftersom jag flyttar en sån tråd till hingstforumet varje dag... :devil: :smirk:

Är det något annat du frågar om kanske du kan förklara lite tydligare?

/Erica - moderator
 
Nej!

Nej, jag har ju som sagt vunnit en betäckningsrätt med Demon Sid & är på stojakt, men jag vill veta ifall Suata Scotch skulle kunna passa ihop med honom.... Någon som kan hjälpa mig med det?
 
Hejsan och Grattis :banana:

Jag ser inga hinder för att använda det stoet till Demon Sid.. Men det skulle ju vara lite lättare om du beskrev stoet lite bättre... :)
Har du fler ston som alternativ?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 541
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 675
Senast: tott
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 512
Senast: Nepenthe
·
Fritid Denna regniga söndagsförmiddag drömmer vi oss bort till Costa Rica, som är det tilltänkta målet för vår bröllopsresa. Vi gifter oss i...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Hudvårdstråden 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp