Häst som bara dra upp huvudet

Vilken tur att du inte lyssnade på de som sa att han bara testade dig!!

Nu när allt är jobbigt och resultatet inte var roligt alls så var ändå stolt över att du tog tag i det hela och inte red i några månader eller år. Du hade mått dåligt hela livet då.

Jag beklagar att det blev så här.
 
Kan ge er en liten uppdatering nu när vi varit iväg, kan säga som såhär att det såg inte bra ut och hästen kommer förmodligen avlivas... :cry:
Riktigt riktigt trist! Men som många skrivit - var stolt att du lyssnade på din häst och kör det ner i halsen på dem som ansåg att du skulle ta till hårda metoder. Kanske en dum tanke av mig men förhoppningsvis får de en tankeställare.

Men jag förtår om du är förtvivlad...
 
Men åh så tråkigt. Beklagar verkligen :cry:
Men det bästa för hästen, så får man försöka tänka även om det är tungt.
 

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 008
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hej! Jag har en valack som pallnitar och drar ner huvudet. Oftast efter hinder men ibland bara av att galoppera. Detta har han gjort sen...
Svar
7
· Visningar
1 423
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 045
Senast: QueenLilith
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 270

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp