Hästannonser, säljare

Förstår dig, tycker det står väldigt lite om många hästar i annonserna med. När jag börjar leta seriöst igen kommer jag nog skriva en sökes-annons. Istället för att maila tusen frågor fram och tillbaka.
 
Förstår dig, tycker det står väldigt lite om många hästar i annonserna med. När jag börjar leta seriöst igen kommer jag nog skriva en sökes-annons. Istället för att maila tusen frågor fram och tillbaka.
Ja, det var en bra idé, ska prova! Ha ha, bäst jag ser till att svara alla som hör av sig då :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 259
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 542
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 796
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp