Hästnyheter i vanliga forumen?

lilstar

Trådstartare
Skulle det vara möjligt att tagga in hästnyheter i relevanta diskussionsforum? Som det är nu ser man dem möjligtvis på förstasidan och sedan ploppar de aldrig upp igen. Ingen söker upp underforumet hästnyheter för att hitta nåt att diskutera. Jag tror att många potentiella diskussioner om aktuella ämnen går förlorade för att nyheterna inte syns i forumen där diskussioner förs. Kom att tänka på det nu när jag för en gångs skull deltar i en tråd under en nyhet. Den når liksom inga fler än vi tre-fyra som diskuterar nu eftersom den inte dyker upp som aktiv tråd i något forum som folk faktiskt vistas i, trots att det är ett ämne som borde beröra många.
 
Skulle det vara möjligt att tagga in hästnyheter i relevanta diskussionsforum? Som det är nu ser man dem möjligtvis på förstasidan och sedan ploppar de aldrig upp igen. Ingen söker upp underforumet hästnyheter för att hitta nåt att diskutera. Jag tror att många potentiella diskussioner om aktuella ämnen går förlorade för att nyheterna inte syns i forumen där diskussioner förs. Kom att tänka på det nu när jag för en gångs skull deltar i en tråd under en nyhet. Den når liksom inga fler än vi tre-fyra som diskuterar nu eftersom den inte dyker upp som aktiv tråd i något forum som folk faktiskt vistas i, trots att det är ett ämne som borde beröra många.
Ja och om det blir en intressant diskussion där så försvinner den långt ner bland sidorna väldigt fort när det trillar in nya nyheter. Det är ofta jag tycker att diskussionerna dör i förtid just pga det.
 

Liknande trådar

Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
11 12 13
Svar
243
· Visningar
20 440
Senast: MiaMia
·
Bukefalos "Om Bukefalos" ska väl vara en kommunikation mellan användare - moderatorer - Gunnar. Nu känns det inte lönt att skriva en tråd här. Man...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
11 592
Senast: Hyacinth
·
A
Träning Jag satt just med i en mycket märklig diskussion på fikarasten. En kollega som jag i princip aldrig pratat med började diskutera hur...
2
Svar
33
· Visningar
2 747
Senast: Elemmírë
·
Bukefalos I jämförelse med forumstandard så faller buke pladask vad gäller struktur, i synnerhet när det gäller moderering. För det första så...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 217
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp