Hästprofilen åtalas för sexbrott


För att det kan vara svårt att märka? Den utsatte "hjälper till" att hålla fasaden uppe. Och om nån märker att något inte riktigt stämmer så brukar folk inte vilja tro att det handlar om sexuella övergrepp. I mitt fall sa många i efterhand (när det varit i rätten och stått i tidningar osv): "Ja man märkte ju att nåt var konstigt i din familj men det här kunde man ju inte tro!".
 
Det jäkliga är väl att det existerar ett stort mörkertal.
Många unga osäkra tjejer som är beredda att ta mycket "skit" för att få vara nära sina älskade hästar. Får en sådan individ tid på sig och med de lockmedel umgänget med hästarna innebär så "skolas" många in i sjuka förhållanden. Och när de väl är inskolade så börjar indoktrinering och nedbrytning av självkänsla och förmåga att bryta sig bort.
 

Många skäms ju över övergreppen och gör allt de kan för att ingen ska märka.
Dels blir man avstängd och dels blir man bra på teater.

Jag har inte blivit utsatt för sexuella övergrepp hemifrån. Men jag hade lite turbulent familjesituation.
Men blir extremt bra på att läsa folk och vara till lags när det blir såna extrema konsekvenser. Undvika saker som kan trigga utbrott. Man blir den andra vill att man ska vara.
Ledsen etc brukar inte vara på den listan.
 
Det jäkliga är väl att det existerar ett stort mörkertal.
Många unga osäkra tjejer som är beredda att ta mycket "skit" för att få vara nära sina älskade hästar. Får en sådan individ tid på sig och med de lockmedel umgänget med hästarna innebär så "skolas" många in i sjuka förhållanden. Och när de väl är inskolade så börjar indoktrinering och nedbrytning av självkänsla och förmåga att bryta sig bort.
Det heter grooming o är straffbart.
 

Kan ju säga att jag visste att den jag känner till som dömts för sexbrott mot minderåriga och känner familjen som utsatts av hot och våldsövergrepp kunde jag inte tro riktigt hur sjuk han var. Hur man kunnat utsätta BARN för sån skit. Oskyldiga ungar!

Efteråt fattade jag varför en så duktig flicka fick ont i ryggen av sitsövningar hon grejade utmärkt.
För att han skadat henne permanent i ryggen.

Jag vill typ klösa ur ögonen på såna här grisar. Och jag är halvt Di Leva normalt.
 
Kan ju säga att jag visste att den jag känner till som dömts för sexbrott mot minderåriga och känner familjen som utsatts av hot och våldsövergrepp kunde jag inte tro riktigt hur sjuk han var. Hur man kunnat utsätta BARN för sån skit. Oskyldiga ungar!

Efteråt fattade jag varför en så duktig flicka fick ont i ryggen av sitsövningar hon grejade utmärkt.
För att han skadat henne permanent i ryggen.

Jag vill typ klösa ur ögonen på såna här grisar. Och jag är halvt Di Leva normalt.

Ja... förnuftsmässigt tror jag verkligen på vårt rättssystem och våra straff. Men när jag läser om sådant här känner jag att medeltida straffmetoder kanske inte var så illa ändå :devil:
 
Fast här framkommer att han hotat att skjuta henne:

http://www.hd.se/2016-08-23/styvpappa-atalas-for-hundratals-overgrepp
" Det allvarligaste hotet gjorde han sig skyldig till när han visade henne en skarpladdad pistol som han hotade att skjuta henne i underlivet med, varpå han avlossade ett skott genom ett fönster"

:cry:
Det känns ju som att det måste vara fler fel hos den mannen. Hur många vanliga Svenssons har t.ex. en skarpladdad pistol hemma olagligt? Han hade inte tillstånd för vapnet.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Den stora hästköttskandalen 2013, då hästkött såldes som nötkött i bland annat Sverige, har lett fram till åtal. Fyra personer åtalas...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En hästägare i Skåne åtalas för brott mot djurskyddslagen. Bland annat lämnande hon sina djur utan tillsyn i två dagar. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hovrätten fick bakläxa av Högsta domstolen för domen mot hästprofilen som dömdes till sex års fängelse för bland annat våldtäkt mot barn...
Svar
0
· Visningar
829
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fyra män åtalas nu i härvan kring den stora hästköttskandalen där bland annat hästkött hittades i Findus lasagne. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp