Men snälla säg till, roligare att ge till er än grannarna. Nu när mitt för tillfället är färdigbyggt så får det ju inte plats så mycket byggmaterial, utan jag måste sälja av rätt ofta.

Jag ska försöka, men det känns, tja, slött att bara fråga efter grejerna. Men ja, även jag hjälper ju hellre er än någon okänd, så jag borde ju inte känna så, jag vet!
 
Hejsan tack för min tid i kvarteret! Blev mycket strul igår och känner att det blir för jobbigt att vara med. Kicka gärna mig ut från kvarteret har inget nät. Stort lycka till med derbyna i framtiden hejar på er!:up:

:bow: Tack och hej leverpastej !
 
Kikade lite snabbt och det är @Piek och @Nizhoni vars derbydeltagande gårdar har lägst nivå. Vad säger ni, Eggs och Nizhoni, vill ni att vi hjälper till att uppgradera era lador etc?

Jag tar mer än gärna emot hjälp :) ladan är mitt största prio då den hela tiden är knökfull för att jag fyller den med bygg till byn haha. Jag brukar försöka samla ihop en grund och sen fråga när det inte är jätte mycket kvar. Känns bättre att fråga efter tio än tjugo plank :angel:
Byn jobbar jag också på och försöker bygga ut rådhuset blev klart idag tack vare er fantastiska hjälp :banana:

Jag har klickat ur mig den här veckan, åker till stugan och kör skoter över påsk så det kommer bli dåligt med speltid :)
 
Jag tar mer än gärna emot hjälp :) ladan är mitt största prio då den hela tiden är knökfull för att jag fyller den med bygg till byn haha. Jag brukar försöka samla ihop en grund och sen fråga när det inte är jätte mycket kvar. Känns bättre att fråga efter tio än tjugo plank :angel:
Byn jobbar jag också på och försöker bygga ut rådhuset blev klart idag tack vare er fantastiska hjälp :banana:

Jag har klickat ur mig den här veckan, åker till stugan och kör skoter över påsk så det kommer bli dåligt med speltid :)
Behöver du mer bygg till ladan så har jag för närvarande 46 bult 34 plank ocg 31 tejp :p

Fan vad kul med skoter! Jag och min pappa åkte förut alltid upp till Idre över påsk och åkte skoter, nu var det tyvärr många år sedan.
 
Behöver du mer bygg till ladan så har jag för närvarande 46 bult 34 plank ocg 31 tejp :p

Fan vad kul med skoter! Jag och min pappa åkte förut alltid upp till Idre över påsk och åkte skoter, nu var det tyvärr många år sedan.

Gärna! Med det där kan jag i princip bygga ut igen :D

Så sjukt kul! Pojkvännens pappa har stuga i Frostviken PERFEKT! :D
 
Hej,
Jag är sugen på att gå med i supremes. Skulle det gå?
//Martin
Absolut om du är beredd på de regler vi har :) Om du vill vara med i derbyt då. Du får självklart vara med i kvarteret men inte i derbyt :) Ser du har blivit accepterad, välkommen!
  • Alla uppdrag under 320p slängs till och med lördag förutom Gruva 318p
  • Ingen tar uppdrag under 320p förrän tidigast lördag förutom Gruva 318p
  • Ull och Getmjölk slängs alltid oavsett poäng
  • Från lördag slängs allt under 315p. Ingen tar uppdrag under 315p
  • Allas målsättning är 2870p på 9 uppdrag.
  • Alla är beredda att ta ett extrauppdrag om det krävs.
  • Alla strävar efter att vara klara senast söndag, så att vi vet om vi behöver ta extrauppdrag eller ej.
  • Inget paxande av uppdrag, men man kan gärna önska, och frågar någon om ett uppdrag ska kastas som legat länge och man vill ha det när sitt pågående uppdrag är klart, säg till!
 
Om utbyggnad - dvs lägga pålar, bevis och klubbor på mer mark;
Den högra marken kostar bara ovan nämnda,
Den nedre kostar lika men dessutom skriftrullar (eller vad dom heter)
- varför välja det senare? För dekorationer?
Någon som listat ut?
 
Om utbyggnad - dvs lägga pålar, bevis och klubbor på mer mark;
Den högra marken kostar bara ovan nämnda,
Den nedre kostar lika men dessutom skriftrullar (eller vad dom heter)
- varför välja det senare? För dekorationer?
Någon som listat ut?
Tror det enbart är för dekorationernas skull man "bör" låsa upp dom. Dom ger nog absolut ingen annan fördel. Jag har låst upp en av varje, men kommer nog försöka bygga ut uppe först.
 
Så irriterande! Området med rullarna är ju så mycket lättare att nå med mobilen än det andra. Jag kommer att köra med rullarna när jag har dem, men vägrar att offra diamanter. Är inte speciellt intresserad av krimskramset man får till heller, utan enbart praktiskt tänk.
 
Det verkar ju inte helt svårt att få rullarna, förra derbyt kunde jag plocka ut två bland vinsterna och jag har redan sett att jag fått en rulle på en av nivåerna vi nått nu. Däremot tycker jag att priset på landbitarna är orimligt högt...
 
Dom flesta har väl klarat sig med utrymmet vi hade?
Det här är ett sätt att tvinga oss att samla pinnar, bevis och klubbor i stor mängd - vi måste bygga ut ladorna igen.
Visst är det diamantfiske från Supercell.
 
Dom flesta har väl klarat sig med utrymmet vi hade?
Det här är ett sätt att tvinga oss att samla pinnar, bevis och klubbor i stor mängd - vi måste bygga ut ladorna igen.
Visst är det diamantfiske från Supercell.
Jodå det hade vi. Jag bygger ju ut för jag har inte så mycket annat att göra typ :rofl: jag är rätt nöjd med lada/silo och byn är klar...
 
Som Fantasi skrev i chatten - vi har jättebra score!
Läste någonstans att man matchas mot de kvarter som startar samtidigt. Dvs om man hugger upodrag direkt matchas man mot andra som hugger direkt, dom hungrigaste.
Jag var inte med i starten den här veckan, men lade märke till att vi troligen varit sena allihopa, med att ta första uppdraget och hamna i ett tävlingsgäng. Kan ha varit en bra strategi!
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
895
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
623
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp