Tack alla för ett grymt bra derby!
Jag har aldrig varit med om att alla ställt upp och tagit 10 uppdrag och det behövdes, vi vann med mindre än 100 poäng!
Det var säsongsavslutning för mig, vi har flyttat ut till vårt sommarhus (det har snöat idag...) utan wi-fi. Hayday är helt hopplöst krävande så det går bara inte. Hoppar in då och då när jag hittar wi-fi, som nu.
Men det var kul att få ett sånt här derbyavslut - tack! Ni är ett kanongäng!
 
Hoppas du får wifi i första-maj present, @Rancho!

Otroligt bra derby - vårt bästa någonsin! Jag tycker nästan synd om laget vi smet om med upploppets sista galoppsprång. Nästan. :D
 
Riktigt bra jobbat i förra veckans derby!

Vet någon hur det fungerar om det är två lag som når full pott? Vem vinner?
Jag tror det är det lag som har slängt minst antal uppdrag men jag är inte helt säker. Skall kolla.

Skall vi försöka slänga allt under 320p till söndag eftermiddag med förståelse att alla kanske inte blir klara med tio uppdrag och att vi därför missar en toppplacering? Som ett litet experiment?
 
Jag sitter här och skulle vilja ha lite statistik vilka och hur många 320 uppdrag som kommer. Om jag börjar en lista kan ni andra fylla på den. Har ni haft samma så sätt till en innan.

1 st skörda 700 majs.
1st by 23 besökare
1st båt 4 båtar
1st lastbil 32st
1st yoghurtsmoothie 14st
 
Jag sitter här och skulle vilja ha lite statistik vilka och hur många 320 uppdrag som kommer. Om jag börjar en lista kan ni andra fylla på den. Har ni haft samma så sätt till en innan.

1 st skörda 700 majs.
1st by 23 besökare
1st båt 4 båtar
1st lastbil 32st
1st yoghurtsmoothie 14st
1 st honungstoast 25 st
 
1 st skörda 700 majs.
1st by 23 besökare
1st båt 4 båtar
1st lastbil 32st
1st yoghurtsmoothie 14st
1 st honungstoast 25 st
1st ägguppdrag med 138 ägg
1st skjortuppdrag med 20 skjortor
 
1 st skörda 700 majs.
1st by 23 besökare
1st båt 4 båtar
1st lastbil 32st
1st yoghurtsmoothie 14st
1 st honungstoast 25 st
1st ägguppdrag med 138 ägg
1st skjortuppdrag med 20 skjortor
1 st vete 960 fält
1 st gruva 99 malm
 
1 st Stormästare 9 st
1 st Hjälp 30 st
1st Tröjor 13 st
2 st Bybesökare 23 st
2 st Båtar 4 st (varav en gick upp i rök)
 
1 st skörda 700 majs.
3 st by 23 besökare
4 st båt 4 båtar
2 st lastbil 32st
1st yoghurtsmoothie 14st
1 st honungstoast 25 st
1st ägguppdrag med 138 ägg
1st skjortuppdrag med 20 skjortor
1 st vete 960 fält
1 st gruva 99 malm
1 st Stormästare 9 st
1 st Hjälp 30 st
1st Tröjor 13 st
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
910
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
624
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp