Hallå kvarteret! Jag pratade nyss med @Saija i chatten och vi saknar den gamla goda tiden när vi med stora gårdar hjälpte dem med små gårdar att växa och bygga ut. Ungefär hälften av kvartersmedlemmarna spelar inte alls, och vi undrar om ni tänker komma tillbaka - särskilt ni med små gårdar som fortfarande har mål att jobba mot (efter nivå 100 blir det liksom same old, same old). Vi tyckte det var jättekul att samarbeta för att få upp er i nivå och kvarteret hade en sådan härlig stämning. Så kom tillbaka om ni känner för det!

Om det finns någon annan här som spelar Hay Day men inte är uppe i nivån som krävs för Bukefalos Supreme (just nu 49), var snälla och hojta. Vi kan göra plats för er.
 
Nu tillhör jag väl inte en liten gård, så får bara hålla med om att det är kul att hjälpa de mindre. Store gårdar har ofta rätt bra med cash (till ingen nytta eftersom det sällan kommer nya saker att köpa) och det enklaste sättet att få plats i lada är egentligen att inte samla så mycket för att göra den större. Så våga fråga.

Tyvärr är jag inte aktiv alls, spelade lite i början på sommaren men sen badade min telefon och nu fungerar inte touchen så fort telefonen används längre än 5 minuter så jag blir nog frånvarande eller väldigt korta besök framöver.
 
Jag fick massa hjälp igår :love: Har precis köpt en surfplatta att spela på så är tillbaka lite men kommer inte kunna vara med i derbyn o så direkt, Hay Day fungerar inte i mobilen längre. Vill dock jättegärna hjälpa till! Och gärna bygga ut bygrejerna :)
 
jag bad om att få gå med nu så jag kan sälja mina saker tll er för jag spelar inte längre

fick visst inte gå med så då kan ni inte få hjälp av mig att bygga ut era gårdar
 
går inte att ansöka förrens 24 timmar så tyvärr försent nu
Vi som var inne och nekade kom inte ihåg att kukeliku var du. Vi slängde även en kik här i tråden på buke innan vi nekade men kunde inte se att nån hade skrivit att den ville gå med. Ansök gärna igen sen om du vill.
 
Jag letar efter följande gårdar:

Backane - @Tramptass tror jag?
Handelscården
Andrea
Isaks Gård
Dama
Miranda
Kolblakkur - @kolblakkur månne?
Sviskonsvängen
Gustafs gård
Melisas Gård

Håller på att söka igenom den här tråden för att hitta folks användarnamn. Vore kanske bra med en uppdaterad ruta med folks gård- och bukenamn eftersom inte alla kör med namn/namn i chatten.

Om någon minns någon av del ovanstående får ni gärna tagga dem!
 
Jag letar efter följande gårdar:

Backane - @Tramptass tror jag?
Handelscården
Andrea
Isaks Gård
Dama
Miranda
Kolblakkur - @kolblakkur månne?
Sviskonsvängen
Gustafs gård
Melisas Gård

Håller på att söka igenom den här tråden för att hitta folks användarnamn. Vore kanske bra med en uppdaterad ruta med folks gård- och bukenamn eftersom inte alla kör med namn/namn i chatten.

Om någon minns någon av del ovanstående får ni gärna tagga dem!
Jag spelar inte längre :)
 
Hallå alla! Det har blivit lite knöligt med derbyt som ger oss massor av byuppdrag. Jag har förstått genom Supercells forum att spelet beräknar byuppdrag efter antal kvartersmedlemmar med byar, inte nödvändigtvis derbydeltagare per kvarter. Vi har därför puffat bort ett par kvartersmedlemmar som inte har spelar på jättejättelänge. Ni är så klart hemskt välkomna tillbaka! Och vi har plats för nya spelare i kvarteret Bukefalos Supreme. Bara skriv en rad här så vi vet vem det är som söker, Om era gårdar inte uppnått kriteriet nivå 49, var snälla och hojta här så fixar vi det.
 
Jag är ledsen att jag försvunnit på sistone, jag har haft sjukt mycket på jobbet och hemma. Men förhoppningsvis kan jag in lite efter helgen, även om jag nog inte kan vara med i derbyt. Kan in å skicka lite folk till perrongen under helgen iaf tror jag. Kanske hjälper nån av er.
 
Jag är ledsen att jag försvunnit på sistone, jag har haft sjukt mycket på jobbet och hemma. Men förhoppningsvis kan jag in lite efter helgen, även om jag nog inte kan vara med i derbyt. Kan in å skicka lite folk till perrongen under helgen iaf tror jag. Kanske hjälper nån av er.
Äsch dig ser vi ju titt som tätt! Det är medlemmarna som har varit osynliga sedan förra julen som vi undrar över. :)
 
Vad händer i spelet? Jag blev klar med mitt uppdrag och när det skulle dras från tavlan blev jag utkastad... Kommer inte in i derbyt, och kan dessutom inte se chatten! :rage:
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
915
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
624
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp