Helflätade lädertyglar

mackan

Trådstartare
Vad har ni för märken om ni rider med sådana ?

Jag rider bara med helflätade både i dressyr och ute i skog och mark . (Har bredare, ” flerflätade” ute och smalare treflätade i dressyren).

Har haft svårt att hitta nya i butiker de gånger jag velat införskaffa ett nytt par (tex pga byte av färg på ett huvudlag från svart till brunt och vice versa). De verkar inte vara så populära.

Tips ?
 
Vad har ni för märken om ni rider med sådana ?

Jag rider bara med helflätade både i dressyr och ute i skog och mark . (Har bredare, ” flerflätade” ute och smalare treflätade i dressyren).

Har haft svårt att hitta nya i butiker de gånger jag velat införskaffa ett nytt par (tex pga byte av färg på ett huvudlag från svart till brunt och vice versa). De verkar inte vara så populära.

Tips ?

Jag har köpt från Anettes Sömnad och Sadelmakeri. Finns på facebook. Man kan välja längd själv.
 

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 121
Senast: Nevermind
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
6 713
Senast: mackan
·
Dressyr Ja som rubriken lyder, vad är inne nu i dressyrvärlden?? Modet ändras ju lite hela tiden, så vad är hot och vad är not inom dressyr nu...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 635
Senast: fio
·
Ridning Jag har en pålle som är 14 år i år. Vi missade väldigt mycket grundutbildning första tre åren eftersom vi trivdes bäst med "busridning i...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 113
Senast: Apollo 13
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp