Hindermaterial

Sv: Hindermaterial

Jag köpte från Saftey system.

Har köpt i två omgångar från dem.
Första köpte jag ett grundpaket och andra gången blev det en vattenmatta, mur+ extra påbyggnad till den och en lila oxer (ingångare och stöd i samma, grind, 3 bommar och 2 vanliga bomstöd, allt i lila:rofl:)

Är mycket nöjd med deras produkter och iom plasten så håller de i ur och skur.
 
Sv: Hindermaterial

Har oxå Safety System o tycker dem är grymt bra! :love: Stort plus att de kan stå ute i alla väder o ändå hålla sig fina o man slipper måla dem! Men största pluset e nog att stöden är så lätta!
 
Sv: Hindermaterial

jag kan tycka att de e synd att de e så pass dyra för så lite hinder tänker på startpaketet. man får tex två hinder till på ett annat företag för lika mycket pengar.

+ att de blir solblekta.(Färgade)

fast väldigt praktiskt o slippa måla plus lätta o tvätta av och inte tunga stöd.

inga andra som köpt på ett annan ställè?
 
Sv: Hindermaterial

Vi har också köpt från Safety System - bommar, hinderstöd o en vattenmatta. Tycker de dyra priset vägs upp av att man slipper måla om dom o att de kan vara ute året om utan att ruttna.
 
Sv: Hindermaterial

Vi har Safety System och jag är jättenöjd. Köpte genom jobbet och fick då personalrabatt plus att vi ju kan lyfta momsen i efterhand, så vårat blev inte alls så farligt dyrt:laugh:

Det enda negativa tycker jag är att de kan blekas en del i solen, speciellet de lite starkare färgerna:mad:
 
Sv: Hindermaterial

Har också köpt från safety system i omgångar. Helt underbart att dom kan vara ute hela året utan att rutna, inte behöver dom målas hellre :)

MEN, vi skulle köpa mer material av dom på eurohorse.. Och det blev ingen affär där kan jag säga!! Så otroligt grinig säljare, som inte ens ville ta imot våran order. Var tvungen att fråga: "Men, skall du inte skriva ner??" Vi skulle ändå handla för 7-8 tusen, lite kan man ju förvänta sig? Han pratade i tlf (privatsamtal), och tackade inte ens för handeln, utan vände sig om och gick... :mad: Vi ringde direkt när vi kom hem och avbokade. :devil:

Har dom blivit lite kaxiga kanske? Ingen riktig konkurrens på plast hinder?
 
Sv: Hindermaterial

Safety system, är jättenöjd förutom att hållarna har gått av. Men de är ju rätt gamla nu också.
 
Sv: Hindermaterial

Har också köpt från safety system i omgångar. Helt underbart att dom kan vara ute hela året utan att rutna, inte behöver dom målas hellre :)

MEN, vi skulle köpa mer material av dom på eurohorse.. Och det blev ingen affär där kan jag säga!! Så otroligt grinig säljare, som inte ens ville ta imot våran order. Var tvungen att fråga: "Men, skall du inte skriva ner??" Vi skulle ändå handla för 7-8 tusen, lite kan man ju förvänta sig? Han pratade i tlf (privatsamtal), och tackade inte ens för handeln, utan vände sig om och gick... :mad: Vi ringde direkt när vi kom hem och avbokade. :devil:

Har dom blivit lite kaxiga kanske? Ingen riktig konkurrens på plast hinder?


Kan inte annat än att hålla med!:eek:
:cool:

Skulle beställa av dem på falsetrbo för nåt år sen och personen bad oss ganska grinit att komma tillbaka senare, visst ok tänkte vi ingen big deal...
kommer tillbaka senare och tror ni det finns nån där? Nej:cool:
lämmnar stället och kommer tillbaka ännu lite senare och då säger de till att de inte ta några oder för dagen utan att man får komma dagen därpå om man vill beställa....:eek:
Blev inga hinder den dagen, men bättre matrial får man leta efter, så vi ringde till dem nån vecka senare och skällde och beställde av dem:p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Den kanadensiska hoppryttaren, och tidigare olympiska mästaren, Eric Lamaze är i tvist ett företag som köpt hästar av honom. För att...
Svar
0
· Visningar
521
Senast: Gunnar
·
Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
425
Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Boomshaklak
·
Foder & Strö Halloj, Här finns så många med mycket erfarenheter o kloka idéer så jag slänger ut frågan😊. Har letat efter hösegel till vår lastbil av...
Svar
1
· Visningar
568
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp