Bukefalos 28 år!

M

millec

Hjälp...!
Jag har idé torka.... kan någon hjälpa mig att komma igång?

Jag har ett sto e. Irco Mena-Cardento-Maraton som jag skall välja hopphingst till. Hoppdiplom som 3-åring. Hon är inte så stor själv så någon som förärver storlek och hopp.

Sedan har jag ett sto e. Maraton-Hertigen-Krevad som jag skall välja dressyrhingst till. Hon har lämnat diplom och klass I avkommor,
är A-premierad med 4*Elit på mödernet. Även här får det gärna finnas lite storlek i hingsten..

Tack på förhand för era förslag!
 
Sv: Hingstval

Till det första stoet skulle jag överväga Camaro M.
Han lämnar storlek och hoppförmåga, har dessutom sett många fina Camaro på Cardento.
 
Sv: Hingstval

Ja, Camaro M är faktiskt en som jag tittat lite på, han kostar endel bara.. Vet iof inte vad han hamnar på iår, men billigare blir han ju inte. Roligt att du sett att kombinationen passar!
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 156
Senast: Jate Volim
·
Avel Jag har ett halvblodssto e.Danone (De Niro -Weltmeyer)- Electro - Ciceron . 170cm Hennes mormor Biscaya är Elit premierad, fick diplom...
Svar
6
· Visningar
1 887
Avel Hej Buke! Jag skulle jättegärna vilja veta vad alla kloka, kunniga människor här inne på avelsforumet har för idéer gällande hingstval...
Svar
11
· Visningar
1 972
Senast: fridshem
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp