Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.

Trott

Trådstartare
Vi verkar ha fyllt upp en hel tråd, så jag tar mig friheten att starta upp en ny! :D

Rapsolja med smak av chili och vitlök, HISS! Passar både i salladen och att få lite extra smak när man steker :) Lite dyrare men tycker det är värt det.
Nikon_0510.jpg
 
Holly & Dans Organic Frozen yoghurt Creamy naturel honey - DISS!
Smakade typ ingenting annat än syrligt. Dötråkig.
Hittade bara en bautastor bild och det förtjänar den inte.
 
Vi verkar ha fyllt upp en hel tråd, så jag tar mig friheten att starta upp en ny! :D

Rapsolja med smak av chili och vitlök, HISS! Passar både i salladen och att få lite extra smak när man steker :) Lite dyrare men tycker det är värt det.
Nikon_0510.jpg

Oh, den måste jag testa
/ pepp som har chili och vitlök i princip all mat :D
 
Åh, hade tappat bort tråden helt!

Hur som helst, har köpt dessa två gånger nu. IKEA's krokant kakor, vet inte hur nya de är, men måste verkligen ge de en hiss! De är supergoda, perfekt sega och superbilliga (4 stycken för 15kr, två paket för 25). :up: Dock är de frysta när man köper de och inte alls sega om man äter de direkt, men låter man de tina i rumstemperatur så :d (varnar dock för att vara för otålig och stoppa de i micron som jag gjorde, blä...)
kakor-krokant-butterscotch-cookies-frozen__0206431_PE360423_S4_zpsnqevg2wp.jpg


Haha alltså det där med priset, billiga för att storleken de är och om man jämför med typ subway. Jämför man med typ vanliga kakor från mataffären kanske de inte är i det billigaste laget. :rofl:
 
Vill nog Hissa ProViva Superfrukt, blåbär yumberry. Supergod! Ska prova om detta gör min mage i mer balans än tidigare, hurvida jag märker resultat återstår att se :)
superfrukt.jpg
 
Superdiss! Köpte en Icas chokladglass med bowniebitar (det var extrapris). Ledsam glass med kruttorra bruna sockerkaksbitar i. Spara era slantar till typ vilken glassbytta som helst istället. Hittade bara en stor bild som den definitivt inte var värd.
 
Oj mina håller i flera månader innan kardborren ger upp.

Så är det med bootsen i annat märke som jag normalt sett har till pålle, men de var slut när jag behövde nya så provade hööks som höll i 2 dagar.. då står pålle dessutom i sjukhage och han biter inte på bootsen så jag antar att han råkat trampa på sig själv (därav att han har boots..*dooh* :p ) det är liksom gummit som gått sönder.. värdelöst! De bootsen (det märket jag brukar ha) han fick på sig dagen efter hööksbootsen gått sönder är fortfarande hela så här en vecka senare.. Jag borde göra ett "hiss inlägg" för dem.. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
39 095
Senast: Human
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 984
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 880
Senast: Jojo
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp