Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fråga om det går att få en halv, eller dela med någon? :idea:

Edit:
Nyfiken, men för feg för att testa...någon som känner sig manad? Eller som redan har provat?
estrella-chp-ltd-seasalt-butter-chips-250g-350x380.png
Riktigt, riktigt vidriga. De smakar bara kemiskt flott. DISS de luxe!
 
Fråga om det går att få en halv, eller dela med någon? :idea:

Edit:
Nyfiken, men för feg för att testa...någon som känner sig manad? Eller som redan har provat?
estrella-chp-ltd-seasalt-butter-chips-250g-350x380.png
Vi fick liten smakpåse i affären häromdagen. Nja säger jag. De var inte äckliga, men borde smakat lite mer salt. "smörsmaken" känns mer som något konstigt ostpulversmak. Lite intetsägande.
Har aldrig ätit smörpopcorn så kan inte jämföra.
 
Vi fick liten smakpåse i affären häromdagen. Nja säger jag. De var inte äckliga, men borde smakat lite mer salt. "smörsmaken" känns mer som något konstigt ostpulversmak. Lite intetsägande.
Har aldrig ätit smörpopcorn så kan inte jämföra.
Kanske borde vänta och se ifall det dyker upp provsmakningsmöjligheter.. :p
 
Brukar ni kontakta tillverkarna när det är nån vara som inte är bra? Tänkte tex på brämhults hallon som de tillsatt ingefära i. Om många klagar så kanske de går tillbaks till gamla receptet.
 
Fråga om det går att få en halv, eller dela med någon? :idea:

Edit:
Nyfiken, men för feg för att testa...någon som känner sig manad? Eller som redan har provat?
estrella-chp-ltd-seasalt-butter-chips-250g-350x380.png

HISS - dock kunde smörsmaken varit betydligt mer framträdande :D De smakar mer salt än smör.

Provade även den andra smaken Guacamole men den får en DISS. Har svårt när chips smakar så tydligt efter grönsak.
 
Nooo :arghh: Vad är det med Estrella och översaltande!? Deras chips smakar alltid alldeles för mycket salt. Jag som var så sugen på att testa. :mad:
Fet DISS till Estrella rent generellt. :p

Måste dock säga att jag inte tycker att de är översaltade faktiskt (för jag har också ofta det problemet) utan mer att de bara smakade mest salt och för lite smör.
 
Var dödssugen på smörpopcorn, gick in på City Gross och de hade såklart bara sitt egna märke(:arghh:) men tänkte att jag får väl ge det en chans. FyFAAN vad äckliga, smakar bara kemiskt, FET diss på den!
7331746164644.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
30 209
Senast: Piaff
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 899
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 828
Senast: Jojo
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 560
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp