Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Befinner mig nu i Göteborg och måste (eller borde inte) få vägledning till den fantastiska godisaffären. :d
Leta reda på busshållplatsen Lilla Bommen precis intill Nordstan, så ligger en av dom där. Finns även en på avenyn och en mellan Järntorget och Linnéplatsen, möjligt att det finns någon mer som jag inte har koll på också (det är olika ägare trots samma namn, så sortimentet varierar). 4-gott heter dom om du vill googla :)
 
Leta reda på busshållplatsen Lilla Bommen precis intill Nordstan, så ligger en av dom där. Finns även en på avenyn och en mellan Järntorget och Linnéplatsen, möjligt att det finns någon mer som jag inte har koll på också (det är olika ägare trots samma namn, så sortimentet varierar). 4-gott heter dom om du vill googla :)
Den vid Linné heter väl sega gubben numer, den och den vid Landala torg (finns den kvar?) hängde ihop förut iaf :) Sortiment vet jag inget om, men personalen är (visserligen några år sen jag var in) supertrevliga på dessa två :)
 
Den vid Linné heter väl sega gubben numer, den och den vid Landala torg (finns den kvar?) hängde ihop förut iaf :) Sortiment vet jag inget om, men personalen är (visserligen några år sen jag var in) supertrevliga på dessa två :)

Nä, det finns en på Linnégatan också :)
Sega Gubben ligger ju på Övre husargatan :)
 
Hm.. Jag kanske tänker på nån annan :o
Den 4 gott jag tänker på låg i annedal på brunnsgatan, den flyttade runt hörnet på samma hus till övre husar och bytte namn till sega gubben :)

Ja precis, det ligger en Sega gubben där. Men sen ligger det en 4-Gott på Linnégatan, typ där Pinchos ligger. :)

Edit: Jag trodde inte det funnits en 4-Gott där du beskriver, utan bara 4-frukt, men där ser man :D Sega Gubben är ju för övrigt också bra :)
 
Ja precis, det ligger en Sega gubben där. Men sen ligger det en 4-Gott på Linnégatan, typ där Pinchos ligger. :)

Edit: Jag trodde inte det funnits en 4-Gott där du beskriver, utan bara 4-frukt, men där ser man :D Sega Gubben är ju för övrigt också bra :)
Och jag tänkte ju att Annedal måste vara den i Linné som syftades på, hade ingen aning att det låg en 4gott där också :D
Men ja, sega gubben är det jag syftar till med trevlig personal iaf :)

Men den i Landala verkar inte finnas längre?
 
kubbkv%25C3%25A4ll+021.JPG

Jag var beredd på total besvikelse och en smakupplevelse jag inte önskar min värsta fiende ens, typ i stil med vad loka Coca Cola bjöd på:yuck: :wtf:men icke!
Jag har hittat min favorit bland bubbelvatten  :love::love::love::bump::bump::banana::banana::d:d
JÄTTEHISS!!!

Ja, den är supergod! Jag hade inga höga förväntningar på den men fick någon sorts kokossug tidigare i sommar och tänkte att jag får väl prova i alla fall. Mums!
 
DISS DISS DISS DISS
Jag tog en klunk, utbrast "fy faan" och hällde ut resten :wtf: Vill man få en sockerchock med syntetisk cola så varsågod :meh: Det är alltså 8.8 gram socker/100 g, och jag är van vid cola zero....

00000090424595_g1c1.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
550
· Visningar
38 818
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 984
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 880
Senast: Jojo
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
8 715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp