Hitta Pay and jumps

Mamiola

Trådstartare
Hej, är "ny i branchen", både hästeriet och hör på Bukefalos, och funderar på hur man enklast hittar pay and jumps i sin närhet. En del finns på tdb, en del på fb. En del ser man rubriken på fast det är slutna grupper. Finns det nå bra tips eller måste man känna nån som känner nån för att hitta?
En del skrivs ut som pay and jump men man måste bli medlem i just deras ridklubb för att få vara med, är det en pay and jump då?

Googlar man finns det en hel del i Skåne, men vi bor i Västmanland...
Hur gör ni andra?
 
Vi har en fb-grupp som heter Pay n jump Skåne, därtipsar vi, bjuder in och länkar till passande arrangemang. Det bör väl finnas något motsvarande i din region?!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 278
  • Låst
Övr. Katt Hej! Jag har en fantastiskt vacker blandrashona (50% ragdoll och 50% scottish straight) med underbar personlighet som jag önskar para...
2
Svar
27
· Visningar
7 915
Senast: Poppy
·
Hästvård Hej! Jag tänkte kolla vad det finns för erfarenheter här av snubbliga hästar. Jag har ett sexårigt fullblodssto som snubblar väldigt...
Svar
13
· Visningar
3 500
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 974
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp